Platforma de anunțuri online OLX și-a notificat din nou clienții că va schimba regulile pentru anumite servicii.
Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize a decis să introducă peste 500 de produse noi în liniile de marcă proprie în rețeaua de magazine Mega Image din România.
Liderul pieței distribuitoare de tutun, British American Tobacco (BAT), va scumpi luni, pentru prima oară în acest an, pachetele de țigarete cu un leu. Astfel, Lucky Strike, Kent’100 și Rothmans Blue vor putea fi cumpărate cu 29 lei, relevă datele analizate de Profit.ro.
FAN Courier intenționează să preia pachetul majoritar de acțiuni al companiei de brokeraj vamal Marian's Trading, extinzându-și, prin adăugarea componentei de comisionare vamală, competențe pe segmentul supplu chain și logistică.
FAN Courier a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 1,385 miliarde de lei (circa 280 milioane de euro), în creștere cu 12,5% față de anul anterior. Pentru acest an, compania mizează pe menținerea ritmului de creștere din 2024 și se va concentra pe continuarea investițiilor pentru dezvoltarea și tehnologizarea centrelor reginale, dotarea centrului de la Ștefănești cu o nouă bandă de sortare, extinderea rețelei de lockere FANbox, precum și continuarea dezvoltării internaționale.
Pentru piața de vin, anul 2024 a fost unul greu, fiind impactat pe de-o parte de scăderea consumului, iar pe de altă parte de secetă, care a dus la diminuarea producției de struguri, spune, la Profit.ro TV, Mircea Matei, director general al cramei Villa Vinèa din Târgu-Mureș.
Discounterul Penny, parte din grupul german REWE, unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața locală, își menține ritmul de extindere și în 2025, plănuind deschiderea a 35-40 de magazine în țară, vizând în principal orașele cu cel puțin 15.000 de locuitori. Circa 80% din bugetul de investiții anual merge către partea de extindere.
Retailerul grec Jumbo anunță că va deschide în România un nou hipermarket, în 2025.
Prezentă pe piață de mai bine de trei decenii, rețeaua de magazine Diana, ajunsă în prezent la 86 de unități, în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița, este printre puținele branduri românești care au rezistat într-o piață dominată în principal de nume internaționale.
În cartierul Panyu din Guangzhou, cunoscut drept „satul Shein”, sute de fabrici funcționează neîncetat pentru a produce articole vestimentare destinate piețelor internaționale. Mașinile de cusut lucrează de dimineața devreme până târziu în noapte, reflectând volumul enorm de producție al companiei Shein, lider global în moda rapidă, relatează BBC.