Retailerul Metro Cash&Carry Romania a reușit să obțină la Curtea de Apel București, în rejudecare, anularea unei decizii din aprilie 2015 prin care Consiliul Concurenței a sancționat compania cu amendă de 49,68 milioane de lei cu argumentul că, alături de alți 3 retaileri și 21 de furnizori ai acestora, s-ar fi înțeles pentru fixarea prețurilor în perioada 2005 - 2009. Hotărârea poate fi atacată cu recurs.
Cartierele vor începe să joace un rol important în dezvoltarea tuturor business-urilor din HoReCa, mai important ca până acum.
Roluri neașteptate vin la pachet cu aventura antreprenoriatului, cel puțin într-un business precum Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii. Așa că fondatoarea Complice.ro, Oana Pascu, a avut momente la începuturile afacerii în care a trebuit să fie șofer pentru livrări de urgență sau depanator improvizat atunci când tehnologia nu a funcționat.
Garda Națională de Mediu avertizează autoritățile publice că nerespectarea prevederilor privind colectarea separată a deșeurilor textile, obligatorie de la 1 ianuarie, poate fi sancționată cu amenzi cuprinse între 20.000 lei și 45.000 lei. Pentru ca populația să poate depune separat hainele, trebuie asigurate containere speciale.
Lanțul de cafenele Starbucks a decis să renunțe la politica de „uși deschise”, ce permite astăzi persoanelor care nu sunt clienți să folosească toaletele sau să stea un anumit timp în cafenelele sale.
Wolt, platformă de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, anunță finalizarea achiziției Tazz de la eMAG. Prin această achiziție, Wolt intră oficial pe piața locală.
Retailerul electro-IT Altex, controlat de omul de afaceri Dan Ostahie, își va diminua capitalul social cu 137 milioane lei, la 89,77 milioane lei, prin scăderea numărului de acțiuni.
Sellpy, magazin online de haine și accesorii second-hand, controlat de retailerul suedez H&M, se extinde pe 20 de noi piețe, inclusiv România, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.
Flanco Retail SA semnalează apariția unor site-uri și pagini de social media care copiază identitatea Flanco Retail SA și promovează campanii false cu oferte nerealiste,
Retailerul german Kaufland desfășoară în România, în perioada 13-15 ianuarie, cea de-a doua ediție a campaniei care încurajează reciclarea.