Un nou retailer turc, cu 3 branduri de magazine și o rețea de cafenele și restaurante, a intrat în România

Un nou retailer turc, cu 3 branduri de magazine și o rețea de cafenele și restaurante, a intrat în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 11 dec 2017

Grupul turc Br Magazacilik Ticaret, care include magazinele Beymen și Altınyıldız Classics, retailerul Ran Group, care deține propriul brand de încălțăminte "Ranello", dar și o rețea de cafenele și restaurante, a intrat în România, pregătind deschiderea unui centru comercial propriu în mallurile Sun Plaza și Park Lake din București.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Grupul, cu sediul în Izmir, a fost înființat în 1952, în principal pentru vânzarea cu amănuntul a unor linii specializate de îmbrăcăminte și accesorii.

Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România CITEȘTE ȘI Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România

În prezent, grupul are 137 de magazine Altınyıldız Classics, 54 de magazine Beymen, 13 magazine de încălțăminte Ranello, dar și 13 restaurante.

Planul asumat este extinderea operațiunilor de vânzare cu amănuntul la 400 de magazine în următorii 2 ani.

Grupul are peste 1.200 de angajați și circa 2 milioane de clienți anual.

În România, grupul va încerca să concureze cu conaționalii de la LC Waikiki, retailerul intrat în România în 2009 și ajuns astăzi la o rețea locală de 22 de magazine în București și alte orașe din țară.

viewscnt
Afla mai multe despre
retailer
magazine
turc