Ministerul Turismului a lansat procedurile de licitație publică pentru achiziționarea serviciilor de amenajare a standurilor, în vederea participării la cinci târguri internaționale în ianuarie și februarie 2018, acolo unde România va fi promovată ca destinație turistică.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Astfel, participarea la cinci târguri internationale în primele două luni ale anului va avea un cost estimat de peste 1,5 milioane lei, fără TVA, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI ANCOM pregătește scăderea facturii pentru convorbiri pe telefonul mobil. Din 2018Târgurile lansate în procedura de achiziție publică, aferente lunilor ianuarie și februarie 2018, sunt următoarele:
- Târgul Internațional de Turism Ferien Messe Viena, Austria (11-14 ianuarie 2018), valoarea estimată totală fiind de 77.059 lei fără TVA;
- Târgul de Turism CMT Stuttgart, Germania (13 – 21 ianuarie 2018), 422.503 lei fără TVA;
- Târgul Internațional de Turism FITUR Madrid, Spania (17 – 21 ianuarie 2018), 260.650 lei fără TVA;
- Târgul Internațional de Turism FESPO Zurich, Elveția (25 – 28 ianuarie 2018), 525.075 lei fără TVA;
- Târgul Internațional de Turism IMTM Tel Aviv, Israel (06 - 07 februarie 2018), 232.475 lei fără TVA.
Cerințele generale, specificațiile tehnice, cât și alte detalii suplimentare referitoare la conceptul creativ, dar și la procedurile legale de achiziții publice, pot fi consultate, pentru fiecare manifestare expozițională în parte, pe site-ul Ministerului Turismului.