Cris-Tim lansează brandul de produse Gostat

Cris-Tim lansează brandul de produse Gostat
scris 23 mai 2016

Cris-Tim lansează brandul Gostat, cu gama de produse din carne ce readuce pe piață cele mai apreciate preparate din carne din anii '70-'80, care se comercializau în România.

În noua gamă Cris-Tim se regăsesc produsele din perioada în care magazinele Gostat reprezentau etalonul în domeniul preparatelor din carne, cu Salam Gostat, Salam de Vară Uscat, Parizer, Salam Victoria, Crenvurști Polonezi.

"Întoarcerea melancolică spre sfârșitul anilor '70 este o experiență completă dată de gustul autentic  și de campania de comunicare a produselor Gostat de la Cris-Tim. Campania de comunicare este  inspirată din  stilul de viață de atunci, din ceea ce reprezenta Gostatul sau gospodăria agricolă de stat in anii '70- '80 :  o structură a agriculturii de atunci, promovată în epoca de odinioară ce era deopotrivă o formă de organizare a producției, o școală practică pentru fermieri și specialiști în agricultură și o rețea de magazine destul de răspândită, care comercializa produse de calitate", se arată într-un comunicat al companiei.

FOTO Cum arată în interior Palatul Primăverii, reședința din București a lui Ceaușescu, care va fi transformat în muzeu CITEȘTE ȘI FOTO Cum arată în interior Palatul Primăverii, reședința din București a lui Ceaușescu, care va fi transformat în muzeu

Primele produse Gostat de la Cris-Tim au fost prezentate în luna aprilie 2016, iar până în luna iunie toată gama va fi disponibilă atât în rețelele de supermarketuri cât și în micile magazine.

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pieței românești de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor produse sigure, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare și prin sistemele de management al siguranței alimentului (ISO 22000:2005) și al protecției mediului (ISO 14001: 2004)

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
gostat
cris-tim