Vânzările Danone au revenit pe creștere anul trecut, cu 6%, la 484 milioane lei

Vânzările Danone au revenit pe creștere anul trecut, cu 6%, la 484 milioane lei
scris 28 iun 2016

Veniturile producătorului de lactate Danone România au revenit pe creștere anul trecut, cu 6%, la 484 milioane lei (108,8 milioane euro), și, potrivit directorului general al companiei, Adrian Pascu, 2016 a început bine pentru companie.

În 2014, Danone România a înregistrat o scădere cu 5,1% a cifrei de afaceri, la 456,3 milioane lei (103 milioane euro), și și-a triplat pierderile, la 16,7 milioane lei (3,7 milioane euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.

”Danone România a avut un an bun în 2015, an în care ne-am reconfirmat poziția de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezintă business-ul nostru principal. Evoluția pozitivă a venit ca urmare a redefinirii strategiei și a concentrării pe iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori”, declară Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Danone a revenit pe primul loc pe piața de lactate din România în 2015, devansând Albalact, care a avut afaceri de 444 milioane lei.

Iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii din portofoliul Danone au înregistrat creșteri și cu două cifre, susținute de contextul economic favorabil.

Luchi Georgescu a avut anul trecut un profit de aproape trei ori mai mare din producția de mezeluri CITEȘTE ȘI Luchi Georgescu a avut anul trecut un profit de aproape trei ori mai mare din producția de mezeluri

O contribuție semnificativă la evoluția business-ului în 2015 l-a avut și extinderea producției pentru alte piețe din Europa, fabrica Danone din București funcționând deja ca un centru regional. Spre exemplu, sortimente de Activia produse în România au ajuns anul trecut pe alte 12 piețe europene.

”Performanța foarte bună a fabricii și laptele de cea mai bună calitate ne ajută să producem cu succes și pentru alte piețe. Fabrica noastră din București folosește majoritar lapte de la fermierii parteneri din România, procesând în jur de 50 milioane litri de lapte anual,” spune Adrian Pascu.

El adaugă, de asemenea, că „rămâne o prioritate să consolidăm un business sustenabil și profitabil, care să ne permită să ne dezvoltăm și să ne continuăm investițiile. Avem un început bun și în 2016 și sunt sigur că ne vom continua construcția de valoare pentru companie, angajați, consumatori și societate în general.”

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.

Producătorul face parte din grupul francez de lactate Danone.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
danone romania
adrian pascu
lactate
venituri