Președintele american Donald Trump transmite că nu este mulțumit de producătorul de avioane Boeing și avertizează că administrația sa ar putea fi nevoită să caute o altă opțiune la avioanele Air Force One, relatează Reuters.
Șeful Renault Group, Luca de Meo, a anunțat că Dacia va lansa, în 2027, un nou automobil electric produs în Europa.
Proba de performanță a locomotivei electrice cu motoare asincrone a presupus tractarea a 16 vagoane de călători pe ruta București – Cernavodă și retur. Evenimentul a avut loc după vizita tehnică a oficialilor Comisiei Europene, organizată în România în perioada 10-14 februarie, în cadrul căreia RELOC a prezentat cu succes performanțele locomotivei ELASMO.
Uzina de automobile din Craiova a generat anul trecut 40% din vânzările Ford Otosan, compania care a cumpărat fabrica în urmă cu doi ani de la Ford și care a investit în acest timp pentru creșterea capacității de producție și pentru lansarea de noi modele. Compania turcă, în care Ford deține o cotă egală cu holdingul Koc, a raportat în același timp scăderi ale profitului, generate în special de investițiile derulate.
Președinta asociației constructorilor auto din Germania (VDA) a cerut autorităților germane să suțină în cadrul Uniunii Europene menținerea combustibililor sintetici (e-fuels) după 2035, atunci când legislația UE urmează să interzică vânzarea de automobile cu emisii de CO2. Hildegard Muller spune că mașinile cu motorizări PHEV, dar și alte tipuri de motoare cu combustie, trebuie să fie menținute în Europa.
Pasajul din zona Domnesti – Țegheș, de pe lotul 3 Sud (18 km) al Autostrăzii Bucureștiului A0, este pregătit pentru montarea grinzilor, anunță autoritățile.
Eșecul planului de fuziune dintre Honda și Nissan, care s-a dovedit a fi o încercare a Honda de preluare a rivalilor japonezi, rămâne încă o preocupare pentru șefii companiei care ar fi urmat să conducă, de facto, afacerea rezultată după fuziune.
Drumul Național DN1 București – Ploiești va fi lărgit pe o secțiune, la nord de intersecția cu Aeroportul Otopeni și până la nodul rutier cu Autostrada de Centură a Capitalei (A0), anunță autoritățile.
Nikola Corp. (NKLA.US) a intrat în faliment, încununând o lungă perioadă de declin pentru cea care a fost una dintre preferatele industriei vehiculelor electrice, care s-a confruntat cu vânzări slabe și a trecut prin schimbări de CEO în urma unui scandal de fraudă.
Stellantis și Ayvens au anunțat un parteneriat strategic pentru recondiționarea vehiculelor destinate închirierii, contribuind astfel la extinderea ciclului de viață al mașinilor, reducerea deșeurilor și promovarea economiei circulare în industria auto, conform evmagazine.com.