Volvo va veni la cel mai mare și important salon auto din Germania, pentru prima dată în 12 ani.
Restructurarea activității începută de Volvo Cars va include și o reorganizare puternică a gamelor de modele vândute pe diferite piețe ale lumii. SUA are un loc aparte, ca urmare a introducerii de tarife vamale majorate.
Primarul general interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, anunță prelungirea rețelei de benzi unice pentru transportul public în București.
În Italia va fi construit cel mai mare avion din lume. Se va numi WindRunner și este un tip de aeronavă concepută pentru transportul de mărfuri, înalt cât o clădire cu patru etaje, conceput pentru a transporta încărcături excepțional de mari, mai ales turbine eoliene pentru centralele electrice de generație următoare, care sunt mult mai mari decât cele actuale, scrie Il Corriere Della Sera, preluat de Rador Radio România.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat o licitație estimată la 30,14 milioane de lei, fără TVA, pentru achiziționarea de servicii destinate elaborării studiului de fezabilitate aferent lărgirii la 3 benzi pe sens a autostrăzii A1 București-Pitești.
Mărcile auto din China și-au pus mari speranțe în piața auto din România, mizând inclusiv pe Programul Rabla, care ar fi trebuit să taie din prețuri între 7.400 de euro, pentru mașinile electrice, și 2000 de euro pentru cele cu combustie. Anul acesta a fost însă o schimbare neașteptată a condițiilor, care s-a lăsat pentru cele mai multe dintre mărci cu un semieșec, relevă analiza Profit.ro.
Ford Motor a anunțat într-un eveniment special noile planuri ale companiei în materie de automobile electrice. Compania va investi 5 miliarde de dolari și va crea noi locuri de muncă în domeniul vehiculelor electrice.
Directorul general al Mercedes-Benz, Ola Kaellenius, a criticat planul UE de a interzice, din 2035, vehiculele care emit CO2, alăturându-se vocilor din industrie care se opun acestei reglementări, care ar urma să fie revizuită anul acesta, transmite Reuters.
Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA) a transmis un mesaj dur împotriva lipsei de decizie a actualului guvern, care a suspendat toate programele de subvenționare a achiziției de vehicule și a amânat fără termen o posibilă continuare sau modificare a acestor programe.
Impozitul auto va crește semnificativ din 2026, astfel că șoferii români vor plăti în medie cu 30% mai mult față de tarifele actuale, iar cei mai afectați vor fi cei cu mașini mai vechi de 15-20 de ani, pentru care taxele s-ar putea dubla sau chiar tripla, în baza principiului „poluatorul plătește”.