BMW crește în prima jumătate a anului și își dublează vânzările de mașini electrice

BMW crește în prima jumătate a anului și își dublează vânzările de mașini electrice
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 17 iul 2023

BMW Group a înregistrat o creștere de sub 5 procente în prima jumătate a acestui an, după ce trimestrul al doilea a adus un avans mai mare decât primul trimestru. Cea mai bună veste este legată de mașinile complet electrice, care și-au dublat volumul de vânzări.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BMW încheie prima jumătate de an cu valori mici ale procentelor de creștere pentru marca de bază, în timp ce MINI și Rolls Royce raportează scăderi ale vânzărilor. Singurul segment cu o evoluție remarcabilă este cel al mașinilor electrice, care are un avans de 101,5% după șase luni.

Dacia Spring va avea „o versiune complet nouă” și se va lansa în Marea Britanie CITEȘTE ȘI Dacia Spring va avea „o versiune complet nouă” și se va lansa în Marea Britanie

În trimestrul al doilea, grupul bavarez a vândut 626.726 de vehicule, din care 553.369 au fost ale mărcii BMW, creșterile fiind în ambele cazuri de 11,5%. Și marca Mini a crescut în trimestrul al doilea, cu 10,2%, dar rămâne în teritoriu negativ pe întreg semestrul (-0,2%). Grupul a înregistrat un volum de vânzări de 1,21 milioane de vehicule, din ianuarie și până la finalul lui iunie, ceea ce reprezintă o creștere de 4,7%, marca BMW având 1,07 milioane de autoturisme, din acest tota, cu o majorare a vâznărilor de 5,4%.

Volumul de vehicule electrice a fost de 152.936 de unități, în primele șase luni, mai mult de jumătate din acest total fiind vândute în trimestrul al doilea (88.289).

Și marca de lux Rolls Royce a încheiat semestrul cu un ușor declin, -0,3%, cu 3.181 unități vândute.

„Dezvoltarea puternică a vânzărilor în general și în special pentru vehiculele noastre complet electrice, arată că avem produsele potrivite pe piață la momentul potrivit. BMW Group își va continua accelerarea cu succes a electromobilității într-un ritm ridicat în a doua jumătate a anului”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG responsabil pentru clienți, mărci și vânzări.

Dacia Spring va avea „o versiune complet nouă” și se va lansa în Marea Britanie CITEȘTE ȘI Dacia Spring va avea „o versiune complet nouă” și se va lansa în Marea Britanie

Pe regiuni, rezultatele sunt pozitive integral, inclusiv în China, care rămâne cea mai mare piață unică a grupului, cu 392.580 de vehicule vândute, cu o creștere mică dar importantă, de 3,7%. În Europa - o piață regională care se află sub Asia, din punctul de vedere al vânzărilor grupului - volumul total a fost de 448.623 vehicule, cu 3,5% mai multe, din care Germania a atras cea mai mare pondere a clienților, cu 134.578 vehicule vândute, în creștere cu 8%.

Și piețele de peste ocean, cele două Americi, au avut o evoluție bună, cu 224.686 unități și creștere de peste 10 procente, din care SUA a generat un volum de 185.283 vehicule și un avans de 12,5%.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw rezultate vanzari
mini
bmw electrice
rolls royce spectre