Dacia va avea campanii globale de marketing realizate de o platformă comună Renault Group, Publicis și OMD

Dacia va avea campanii globale de marketing realizate de o platformă comună Renault Group, Publicis și OMD
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 18 dec 2019

Renault Group și partenerii săi de la Publicis și OMD au anunțat lansarea unui proiect de marketing care va crea o platformă comună care va dezvolta campaniile pentru mărcile Renault și Dacia.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Renault și agențiile Publicis și OMD au decis să creeze o platformă unică de marketing, în care să lucreze specialiștii celor trei companii, în sistem colaborativ, pentru a dezvolta campaniile de marketing ale Renault și Dacia. Platforma se va chema Voilà și va găzdui 200 de persoane și peste 20 de structuri pentru designul și producția campaniilor europene și globale ale celor două mărci ale grupului, Renault și Dacia. Potrivit anunțului, se urmărește aducerea împreună a specialiștilor și experților, mai degrabă, și nu neapărat a conținutului. Misiunea platformei va fi aceea „de a dezvolta planuri de comunicare pentru mărci și produse, care vor oglindi parcursul clienților de la dezvăluirea unui model până la lansarea pe piață.”

Luca de Meo, șeful SEAT, a primit ofertă din partea Renault Group CITEȘTE ȘI Luca de Meo, șeful SEAT, a primit ofertă din partea Renault Group

Cei de la Renault susțin că acest model de colaborarea răspunde evoluției strategiei grupului de transformare de la „marketing de masă la marketing individual”. Compania franceză mai spune că dorește să genereze angajamentul clientului și să creeze mărci puternice.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
renault
marketing dacia
campanie publicitate dacia