FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania

FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 mai 2017

Volkswagen a adus și pe piața din România modelul Arteon, o limuzină mai mare decât Passat, care rivalizează cu cele mai cunoscute modele premium, de la Audi, BMW sau Mercedes, și care este o reintepretare mai luxoasă a modelului Skoda Superb.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Noul VW Arteon va fi prezentat publicului într-un mod inedit, prin expunere în patru din cele mai mari mall-uri din țară, în această lună, respectiv în București, Cluj, Timișoara și Bacău.

Prețurile pentru piața din România sunt mai mici decât cele anunțate în Germania, astfel că românii care vor dori să se numere printre primii posesori ai unei astfel de limuzine vor putea comanda deja un Arteon.

FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania

Cel mai ieftin Arteon va fi în echiparea Elegance, echipat cu motor diesel, 2.0 TDI, de 150 CP, și cutie de viteze DSG. Prețul său va fi 36.240 euro, la care se adaugă eventualele opțiuni.

Cu motorul 2.0 TDI de 240 CP, biturbo, și tracțiune integrală 4Motion, prețul de pornire va fi de 43.014 euro. Acest propulsor are un consum de 7,1 l/100 km (urban), 5.1 (extra-urban), 5.9 (combinat) și emisii de CO2 152 g/km. Echiparea R-Line începe de la 36.951 euro, cu motorul diesel de 150 CP.

Pentru cei care doresc să cumpere acest model cu motor pe benzină, au la dispoziție doar echiparea de top, R-Line, cu motor de 280 CP, care va costa 44.614 euro.

Propuslorul este un 2.0 TSI DSG (206 kW / 280 CP) cu un consum de 9.2 (urban), 6.1 (extra-urban), 7.3 (combinat), respectiv, emisii CO2 164 g/km

Noul Arteon este un fastback, adică un sedan cu portbagaj de tip hatchback sau shooting brake, similar cu Audi A5/A7 Sportback, cu o lungime situată exact între cele două și comparabilă cu Skoda Superb. Arteon folosește aceeași platformă tranversală a grupului VW ca și Superb, are un ampatament identic, 2,841 metri și dimensiuni apropiate de limuzina cehă.

Astfel, lungimea va fi de 4,862 metri, cu doar 1 mm mai lungă decât Superb, în timp ce lățimea va fi de 1,871 metri (cu 5mm mai lată decât Superb), iar înălțimea de 1,427 metri (1,468 metri Skoda Superb). Asta înseamnă că va fi o limuzină sportivă, cu o înălțime redusă și o lungime care va oferi foarte mult confort, atât șoferului și pasagerului din dreapta, cât mai ales celor de pe bancheta din spate. Ca să facem o comparație și cu unul din modelele concurente de la Audi, A5 Sporback este mai mică pe toate axele față de Arteon. Portbagajul va oferi 563 litri standard și 1.557 litri cu bancheta rabatată.

Printre echipamentele de bord ale modelului se va număra și sistemul de infotainment Discover Pro, cu display de 9,2 inci și control prin gesturi.

FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania

FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania

 

FOTO Arteon, noua limuzină de la VW, a ajuns și pe piața din România. Prețul de pornire este mai mic decât în Germania

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen
vw
arteon
skoda superb