FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender

FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 17 oct 2017

Volvo Car a prezentat primul automobil sub sigla Polestar, o marcă ce va fi dedicată vehiculelor electrice de performanță ale companiei suedeze.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Polestar 1 este primul vehicul al brandului exclusivist, are o caroserie de tip coupe/GT, propulsie hibridă și o putere de 600 CP. Mașina, prezentată deocamdată sub forma unui model pre-serie, va intra în fabricație în 2019, însă poate fi comandată începând de astăzi.

Thomas Ingenlath, Chief Executive Officer of Polestar: „ Un frumos GT cu uimitoare tehnologii ambalate împreună – un start mare pentru noul nostru brand Polestar. Toate viitoarele mașini de la Polestar vor găzdui un tren motopropulsor complet electric”.

Acordul prin care o parte din Uber va fi vândută ar putea fi finalizat săptămâna viitoare CITEȘTE ȘI Acordul prin care o parte din Uber va fi vândută ar putea fi finalizat săptămâna viitoare

Viitorul Polestar este un coupe cu 2+2 locuri, Grand Tourer Coupe, cu propulsie „Electric Performance Hybrid”. Arhitectura este cea de vehicul electric cu range extender cu combustie, așa cum folosește și BMW i3 sau Opel Ampera. Exclusi velectric, vehiculul are 150 km autonomie, cea mai mare autonomie a unui hibrid. Grație motorului electric, cuplul maxim al său atinge valoarea de 1000 Nm.

Polestar 1 este constrit pe platforma SPA, care se regăsește pe noile modele Volvo, dar are 50% compomnente noi, proprii, dezvoltate special pentru acest model. Printre tehnologiile de la bord se numără șasiul Öhlins Continuously Controlled Electronic Suspension (CESi) și caroseria din fribră de carbon. De asemenea, tehnologia torque vectoring, asigurată de două motoare electrice ce acționează pe puntea spate, accentuează comportamentul exact al mașinii în viraje.

Polestar 1 va fi fabricat în China, în uzina ce se află, în acest moment, în plin proces de construcție.

FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender

O altă trăsătură inedită a mărcii Polestar va fi cea a sistemului de achiziție. Clienții Polestar se vor putea abona la vehiculele mărcii, pe doi sau trei ani, comanda putând fi lansată exclusiv online. Cu toate acestea, clienții vor avea la dispoziție showroom-uri în care pot admira și testa mașinile Polestar.

Potrivit companiei, următorul model după Polestar 1 va fi, logic, Polestar 2, un vehicul concurent cu tesla Model 3 și complet alimentat cu baterii. Polestar 3 va fi un SUV.

Polestar este o companie subsidiară a VolvoCar Group, care la rândul său aparține de Zhejiang Geely Holding.

Brandul Polestar a fost introdus mai întâi ca subbrand, pe modelele performante ale Volvo. Marca a aparținut unui tuner de performanță suedez și fost cumpărată de Volvo în 2015.

FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender

FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender

FOTO Polestar, brandul de performanță al Volvo, a lansat primul model, un GT electric cu range extender

viewscnt
Afla mai multe despre
volvo
polestar
geely