Industria auto vede luminița de la capătul tunelului

Industria auto vede luminița de la capătul tunelului
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 15 sep 2022

Datele privind vânzările de autovehicule din întreaga lume arată că se înregistrează o ușoară tendință de creștere, cu un avans de câteva procente în iulie. De mai bine de un an, vânzările erau mai mici decât anul anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Piața auto globală a crescut în luna iulie cu 4,1%, la aproape 7 milioane de unități, înregistrând un volum mai mare cu circa 300.000 față de luna iulie 2021, potrivit datelor analizate de Profit.ro.

VIDEO & FOTO Skoda și-a lansat noul logo și noul limbaj de design, odată cu conceptul Vision 7S, cu multe trimiteri către Dacia CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Skoda și-a lansat noul logo și noul limbaj de design, odată cu conceptul Vision 7S, cu multe trimiteri către Dacia

Ultima dată când piața a înregistrat un avans față de anul anterior a fost în luna iunie 2021, de atunci, scăderile generate de criza de semiconductori, în principal, dar și de carantina impus de China, au oscilat între -5% în iulie 2021 și -27% în aprilie 2022. În iunie anul acesta, vânzările globale de autovehicule înregistrau un rezultat aproape similar (-1%) cu cel din iunie 2021, potrivit Wards Intelligence. Din punct de vedere al volumelor vândute, luna aprilie a fost cea mai scăzut în tot acest interval de 13 luni de scăderi, cu circa 5,3 milioane de vehicule vândute. Lunile cu cele mai mari vânzări au fost, în ultimul an, decembrie 2021 și martie 2022, cu circa 7,5 milioane de vehicule, un nivel care nu a fost deocamdată egalat.

VIDEO & FOTO Skoda și-a lansat noul logo și noul limbaj de design, odată cu conceptul Vision 7S, cu multe trimiteri către Dacia CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Skoda și-a lansat noul logo și noul limbaj de design, odată cu conceptul Vision 7S, cu multe trimiteri către Dacia

Piețele din Asia au în continuare cea mai mare pondere în vânzările globale de autovehicule, depășind 50% din total, acestea fiind urmate de America de Nord, cu un procent de 21%, și Europa, cu 18%. China reprezintă cea mai mare piață a lumii și contează pentru mai bine de jumătate din vânzările din Asia, astfel că recenta estimare de creștere pentru următoarele luni, până la sfârșitul anului, reprezintă un motiv de optimism pentru întreaga industrie auto. 

viewscnt
Afla mai multe despre
piata auto
vanzari auto global
vanzari vehicule