Jeep își actualizează SUV-ul emblematic Wrangler, în lupta cu rivalul Ford Bronco

Jeep își actualizează SUV-ul emblematic Wrangler, în lupta cu rivalul Ford Bronco
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 apr 2023

Jeep își actualizează SUV-ul emblematic Wrangler cu mai multe capacități, tehnologii și caracteristici, în timp ce se luptă pentru cumpărătorii de off-road cu noul Ford Bronco, relatează CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Jeep Wrangler 2024 are un design exterior evolutiv, care este tipic pentru acest SUV, și un interior reproiectat care include caracteristici suplimentare de siguranță, confort și tehnologie, cum ar fi un ecran de control central de 12,3 inci, scrie News.ro.

 FOTO Imagini în premieră cu noile troleibuze care vor circula în București CITEȘTE ȘI FOTO Imagini în premieră cu noile troleibuze care vor circula în București

”Astăzi, ridicăm ștacheta încă o dată, combinând cel mai capabil Wrangler de până acum cu mai multă tehnologie, confort și caracteristici de siguranță”, a declarat CEO-ul Jeep, Christian Meunier, într-un comunicat care a însoțit prezentarea vehiculului, miercuri, la New York International Show. Pe lângă îmbunătățirile interioare, Wrangler 2024 va oferi caracteristici suplimentare off-road, cum ar fi anvelope mai mari și un troliu cu o capacitate de 8.000 de livre.

De asemenea, noul model adaugă multe caracteristici suplimentare de siguranță și noi opțiuni de acoperiș, similare cu ceea ce a oferit Ford Bronco de când a ajuns pe piață în 2021.

Jeep, în special cu Wrangler, a dominat de multă vreme segmentul SUV-urilor off-road.

Mulți concurenți de la General Motors, Ford Motor iar alți producători au venit și au plecat, dar Wrangler-ul a rămas liderul industriei.

Cu toate acestea, Ford Bronco a câștigat teren – după niște probleme de lansare și legate de lanțul de aprovizionare.

Ford a vândut 117.057 de vehicule Broncos anul trecut. Aceasta se compară cu 181.409 de vehicule Jeep Wrangler vândute.

Diferența de vânzări dintre cele două s-a redus semnificativ în primul trimestru al acestui an, totuși, la mai puțin de 2.000 de vehicule.

Un factor cheie de diferențiere care atrage noi clienți către Wrangler este versiunea electrică hibridă plug-in, sau PHEV, pe care marca o numește ”4xe”, un joc de cuvinte legat de reputația off-road a mărcii ”4x4”, combinată cu electrificare.

Potrivit companiei, Wrangler 4xe a fost cel mai bine vândut PHEV din SUA în ultimii doi ani.

Producătorul auto speră să extindă în continuare acele vânzări, oferind 4xe pe un model cu un preț mai mic, numit Wrangler Sport S.

”Cred că am șocat puțin lumea, deoarece Wrangler a fost cel mai vândut hibrid plug-in timp de doi ani la rând”, a declarat Jim Morrison, șeful Jeep în America de Nord, în timpul unui eveniment media înainte de dezvăluirea SUV-ului.

”Pentru noi, sunt destul de sigur că concurența nu a văzut asta venind. Dar este un Jeep foarte bun și este electrificat.”

Jeep Wrangler 2024 va fi disponibil în modelele Sport, Willys, Sahara, High Altitude, Rubicon și Rubicon392.

Comenzile sunt deschise acum, iar vehiculele vor începe să sosească în reprezentanțele Jeep din SUA mai târziu în 2023, a spus compania.

Un purtător de cuvânt al Jeep a declarat că prețurile pentru Wrangler 2024 vor fi anunțate mai aproape de lansarea vehiculului.

Prețurile de pornire actuale ale Wrangler variază de la aproximativ 31.000 de dolari pentru un model entry-level la mai mult de 82.000 dolari pentru un model Rubicon 392 cu motor V-8.

Jeep este o parte importantă a planurilor de electrificare ale companiei-mamă Stellantis, care includ oferirea unei opțiuni de ”electrificare” pentru întreaga linie până la sfârșitul anului 2025.

Compania își propune ca 50% din vânzările de Jeep să fie complet electrice în SUA și 100% în Europa, până în 2030.

Stellantis investește peste 30 de miliarde de euro până în 2025 în electrificare și software, pentru a atinge obiectivul companiei de a vinde 5 milioane de vehicule integral electrice până în 2030, inclusiv toate vânzările de mașini de pasageri în Europa și 50% de mașini de pasageri și camioane ușoare în SUA.

viewscnt
Afla mai multe despre
jeep
wrangler
ford bronco