Lufthansa renunță la cursele dintre Berlin și New York, precizând că decizia nu are legătură cu războaiele comerciale

Lufthansa renunță la cursele dintre Berlin și New York, precizând că decizia nu are legătură cu războaiele comerciale
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 mar 2018

Lufthansa, cel mai mare operator aerian german, renunță la cursele dintre Berlin și New York, precizând că decizia nu are nicio legătură cu tarifele vamale, războaiele comerciale sau cu președintele american Donald Trump, relatează Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania renunță la cursele efectuate între capitala germană și aeroportul John F. Kennedy din New York pentru că nu a reușit să obțină ore optime de aterizare, necesare pentru a umple avioanele și a obține profit, a declarat joi directorul general Carsten Spohr, potrivit News.ro

Lufthansa a introdus zborurile către aeroportul JFK după falimentul operatorului german concurent Air Berlin, în 2017, efectuând curse de cinci ori pe săptămână cu o aeronavă Airbus A330 de dimensiuni mari. Problema este că avionul decolează de pe aeroportul Tegel din Berlin la ora 5:35 p.m. și sosește la New York abia după ora 9:30 ora locală. La întoarcere, avioanul pleacă la 11:20 și aterizează în Germania în ziua următoare, în jurul prânzului.

Spohr a dorit să transfere cursa spre New York diviziei low-cost Eurowings, care are o bază de costuri mai scăzute, dar nu a reușit să obțină drepturi de aterizare sau decolare mai avantajoase, chiar și la aeroportul Newark din New Jersey.

Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, taie pe rând orașele din România: După Timișoara și Oradea, acum renunță și la Craiova CITEȘTE ȘI Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, taie pe rând orașele din România: După Timișoara și Oradea, acum renunță și la Craiova

Lufthansa va păstra drepturi de operare a curselor la New York prin vânzarea de locuri către Newark pentru zboruri operate de compania parteneră United Airlines, dar persoanele care vor să călătorească în continuare cu Lufthansa vor trebui să călătorească prin Frankfurt. Cu orarul de vară, călătorii vot putea zbura direct din Berlin cu Delta Air Lines.

Operațiunile pe distanțe lungi ale Eurowings se reorientează către Dusseldorf, o altă fostă bază de operațiuni a companiei Air Berlin. Deși orașul nu prea este o atracție turistică, are totuși 10 milioane de locuitori și un trafic de afaceri mai intens decât cel din capitală, fiind al treilea mare centru de transfer din Germania, după Frankfurt și Munchen.

Berlinul are o populație de 3,5 milioane de locuitori, iar Tegel, o relicvă aglomerată a Războiului Rece, duce lipsă chiar și de un sistem automat de sortare a bagajelor, între alte deficiențe. Cu excepția Londrei și Parisului, puține orașe europene pot susține cursele directe pe distanțe lungi, fără legături, chiar și către New York, a arătat Spohr.

viewscnt
Afla mai multe despre
lufthansa
berlin
new york