Mazda numește un nou președinte și CEO

Mazda numește un nou președinte și CEO
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 20 mar 2023

Constructorul japonez Mazda a anunțat numele noului CEO al companiei, actualul șef al companiei anunțând că va demisiona. Decizia va trebui să fie aprobată de acționarii companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Consiliul de Administrație al Mazda Motor Co. a anunțat că îl propune pe Masahiro Moro în poziția de președinte și CEO al constructorului japonez de automobile. Alte numiri au fost anunțate de companie pentru structura de conducere, odată cu numirea noului director. Masahiro Moro îl va înlocui pe Akira Marumoto, care se va retrage din funcție odată cu noua numire. Marumoto va rămâne consultant al Mazda.

Masahiro Maro lucrează pentru Mazda de 40 de ani, el urcând în carieră până în funcția de Senior Managing Executive Officer, director de comunicare și, anterior, șef al Mazda North American Operations. De asemenea, Masahiro a fost vicepreședinte Mazda Motor Europe timp de patru ani.

De asemenea, a fost numit Jeffrey H. Guyton (56 de ani) Director Reprezentativ, Senior Managing Executive Officer și Chief Financial Officer(CFO), care vine de pe poziția președinte și CEO Mazda North American Operations, fost șef al Mazda Europe timp de zece ani.

ULTIMA ORĂ Dacia a anunțat unde va fi produs Bigster CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Dacia a anunțat unde va fi produs Bigster

Martijn ten Brink, președinte și CEO Mazda Motor Europe, a transmis felicitări celor doi, subliniind importanța pieței europene pentru companie: „Mă bucur să văd doi lideri experimentați care cunosc de asemenea foarte bine zona europeană, preluând conducerea afacerii noastre globale. Europa a fost întotdeauna o piață de referință pentru Mazda. Iar prin aceste două desemnări, într-un moment în care Europa definește direcția pentru viitorul industriei auto, Mazda Motor Corporation își reafirmă angajamentul față de regiunea și rețeaua de dealeri din Europa”.

Mazda este o companie publică, cel mai mare acționar fiind JTSB, bancă japoneză, însă Toyota deține de asemenea 5 procente Mazda, în urma parteneriatului încheiat în urmă cu 8 ani, în baza căruia cele două companii fac schimb de tehnologii.

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda ceo
mazda toyota
mazda europe