Mazda, rezultate istorice pe piața din România

Mazda, rezultate istorice pe piața din România
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 iun 2021

Mazda România, reprezentanța oficială a mărcii în țară, a vândut în luna mai un volum record, de când marca este prezentă pe piața din România. Recordul anterior fusese obținut în 2019.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

Mazda a vândut 567 de automobile pe piața din România în luna mai 2021, cel mai mare volum înregistrat vreodată într-o lună, cu o creștere de 326% față de mai 2020. Recordul anterior fusese în octombrie 2019, cu 343 unități vândute. După primele cinci luni din 2020, Mazda a reușit o creștere cu 68% a vânzărilor sale, comparativ cu anul trecut, respectiv 1.072 de vehicule de la începutul anului.

VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autorități CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autorități

Cifrele anunțate de Mazda nu se suprapun cu datele privind înmatriculările, deoarece în România, spre deosebire de alte țări, există o întârziere de până la 90 de zile între vânzare și înmatriculare, ceea ce creează diferențe de raportări. Potrivit DRPCIV, Mazda a înmatriculat 168 de autoturisme în luna mai.

Cel mai vândut model Mazda în România a fost în mai CX-30, un SUV compact care a fost cumpărat de 275 de persoane, aproape jumătate din totalul modelelor mărcii. Acesta a totalizat nu mai puțin de 427 de exemplare vândute în intervalul ianaurie - mai. Modelul electric Mazda MX-30 a atras15 clienți, în ultima lună, și 29 de unități în cele cinci luni.

Dacia are probleme serioase pe piața din Spania, care crește vertiginos. Sandero scade dramatic în vânzări, deși anul trecut era lider CITEȘTE ȘI Dacia are probleme serioase pe piața din Spania, care crește vertiginos. Sandero scade dramatic în vânzări, deși anul trecut era lider

„Am finalizat o lună cu vânzări record la Mazda România, nu mai puțin de 567 de modele fiind livrate. Mazda CX-30 este noul lider detașat al gamei noastre atât în mai, cât și în primele cinci luni din 2021. SUV-ul a surclasat în mod clar și detașat Mazda CX-5 și Mazda3, celelalte modele care completează top trei”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

România înregistrează în acest an un declin față de 2020, deși anul trecut piața auto s-a confruntat cu o scădere masivă, ca urmare a restricțiilor cauzate de pandemie. Chiar dacă în ultimele două luni vânzările au început să revină la volume normale, înmatriculările de autoturisme sunt sub nivelul de anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda romania
vanzari mazda
inmatriculari mazda
mazda cx-30
mazda mx-30