Mazda a raportat un volum de vânzări, în România, de 2.009 unități și și-a conservat astfel cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import.
Mazda România, subsidiară a Mazda Austria, a livrat în 2020 un volum de 2.009 autoturisme, în scădere față de volumul livrat în 2019, dar într-un ritm rporporțional cu scăderea medie a pieței. Potrivit datelor din România, numărul de autoturisme Mazda înmatriculate s-a ridicat la 2.121 unități, scăderea fiind astfel de 23,6%, față de volumul de 2.776 din 2019, pe o piață care a scăzut cu 21,7%.
După cum anunță cei de la Mazda România, cel mai vândut model pe piața locală a fost micul SUV Mazda CX-30, cu 646 de unități,urmat de Mazda3, cu 616 unități, și Mazda CX-5, modelul care conducea până acum vânzările și care s-a vândut în 2020 în 494 de unități. Mazda MX-30, primul automobil electric al mărcii, a fost cumpărat de 53 de clienți.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

„În contextul economic și sanitar dificil din 2020, am reușit să ne conservăm cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susținut al echipei Mazda România și al partenerilor noștri, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.