Porsche România, creștere de 16% față de anul trecut, marca Volkswagen - avans de 30%, pe piața din România

Porsche România, creștere de 16% față de anul trecut, marca Volkswagen - avans de 30%, pe piața din România
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 25 iul 2018

Porsche România, cel mai mare importator de autovehicule din România, anunță rezultate în creștere pentru prima jumătate a anului pentru toate mărcile din portofoliu, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cel mai mare importator de autovehicule, Porsche România, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 16%, la nivelul tuturor mărcilor din portofoliu, cu un vârf pentru marca Volkswagen care a vândut cu 29% mai multe mașini față de 2017. La rândul ei, Skoda a generat o creștere de 16%, cele două mărci având cote de piață foarte bune, 10% și, respectiv, 9%, din piața de autoturisme noi.

Cele mai mari vândute autoturisme dintre mărcile Porsche România au fost Skoda Octavia (2.627 unități), Skoda Rapid (1.717 unități), Volkswagen Polo (1.516 unități), Volkswagen Golf (1.511 unități), Volkswagen Tiguan (1.410 unități) și Skoda Fabia (1.121 unități).

Vânzările de autovehicule electrice și hibrid ale Porsche România au crescut în prima jumătate a anului până la un total de 141 de unități. Cel mai bine vândut model a fost Volkswagen Passat GTE (70 de unități), un plug-in hibrid, urmat de Volkswagen e-Golf și Volkswagen e-up!, două modele 100% electrice. Compania va pune din ce în ce mai mare accent pe vehiculele electrice și hibrid, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului.

Pe segmentul mașinilor comerciale, Volkswagen Caddy a devenit cel mai bine vândut model, urmat de Volkswagen Transporter.

Mike Manley, șeful mărcii Jeep, va fi noul CEO al Fiat Chrysler Automobiles, în locul lui Sergio Marchionne, aflat în spital CITEȘTE ȘI Mike Manley, șeful mărcii Jeep, va fi noul CEO al Fiat Chrysler Automobiles, în locul lui Sergio Marchionne, aflat în spital

Rețeaua Porsche România își desfășoară activitatea în țară prin 82 reprezentanțe în 29 de județe. Porsche România, cel mai mare importator auto local, aniversează 20 de ani de activitate, timp în care a livrat clienților 455.055* de autoturisme sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda.

Porsche România este cel mai mare importator auto din România și importatorul general pentru mărcile Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA și Volkswagen Autovehicule Comerciale. În 20 de ani de activitate pe piața locală, Porsche România a vândut peste 450.000 de mașini și a atins o cifră cumulată de afaceri de peste 8 miliarde de euro. Compania a generat 3.500 de locuri de muncă în rețeaua proprie și a plătit taxe în cuantum de aproximativ 1.300 de milioane de euro în România.

Porsche România este filiala locală a Porsche Holding GmbH din Salzburg.

„Reușim performanța de a fi în mod constant în topul preferințelor clienților noștri în ultimii douăzeci de ani, prin oferta variată pentru fiecare dintre mărcile din portofoliu și prin calitatea și fiabilitatea produselor. Tehnologiile din dotarea noilor modele și pachetele de servicii asigurate determină din ce în ce mai mulți români să opteze pentru modele noi", a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

„Evoluția vânzărilor din prima jumătate a anului confirmă tendințele de pe piața auto globală. Clienții pun din ce în ce mai mult accent pe modelele electrice și hibride, unde beneficiază și de ajutorul oferit de stat prin programul Rabla Plus. La această tendință se adaugă preferința pentru automobile avansate din punct de vedere tehnologic, cu autonomie ridicată și opțiuni de inter conectare”, precizează Kurt Leitner, director general Porsche România.

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche romania
volkswagen
skoda
piata auto