Profitul mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, la 900 milioane de euro

Profitul mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, la 900 milioane de euro
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 iul 2016

Profitul operațional al mărcii Volkswagen a scăzut cu peste o treime în primul semestru, de la 1,4 miliarde de euro în urmă cu un an la 900 milioane de euro, din cauza scandalului emisiilor automobilelor diesel și a vânzărilor mai slabe, relatează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Grupul VW, cel mai mare producător auto al Europei, a anunțat săptămâna trecută o creștere de 7% a profitului în primul semestru, la 7,5 miliarde de euro, excluzând costuri de 2,2 miliarde de euro legate de scandalul manipulării testelor de poluare ale automobilelor diesel, scrie News.ro.

”Luând în considerare costurile excepționale, putem fi mulțumiți de rezultatele grupului din primul semestru”, a declarat Matthias Muller, președintele board-ului grupului Volkswagen.

Pe ansamblul anului 2016, grupul VW anticipează o scădere de până la 5% a veniturilor din vânzări, având în vedere condițiile din piață, evoluția cursului de schomb valutar și scandalul emisiilor.

Uber se extinde din august în Cluj-Napoca. Mii de oameni au descărcat deja aplicația CITEȘTE ȘI Uber se extinde din august în Cluj-Napoca. Mii de oameni au descărcat deja aplicația

Vânzările grupului au crescut cu 2,1% în primele șase luni ale anului, la 5,12 milioane de vehicule.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen