PSA va tăia 250 de locuri de muncă la uzina Vauxhall din Marea Britanie

PSA va tăia 250 de locuri de muncă la uzina Vauxhall din Marea Britanie
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 ian 2018

Informațiile mai vechi legate de restructurarea fabricii Vauxhall din Marea Britanie au fost confirmate, inclusiv de sindicate și de reprezentanți ai companiei. Cel puțin 250 de joburi vor fi eliminate din uzină, dintr-un total de 400 de concedieri anunțate anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Un întreg schimb va fi eliminat de la fabrica din Ellesmere, Marea Britanie, locul în care sunt fabricate mașini Astra, atât cu sigla Vauxhall, cât și cu cea a Opel. Potrivit unei declarații făcute de un reprezentant al PSA, citat de Automotive News, concedierile voluntare cu care a fost demarat acest program au avut succes, iar acum sunt extinse. Principalul motiv este legat de productivitatea uzinei, care este mult sub standardele impuse de noul proprietar, PSA Group.

Prima Mașină, program pentru mașini noi reclamat de industrie că “s-a născut mort”, va avea în acest an de 5 ori mai puține fonduri. În acest timp, piața second-hand a bătut recordul CITEȘTE ȘI Prima Mașină, program pentru mașini noi reclamat de industrie că “s-a născut mort”, va avea în acest an de 5 ori mai puține fonduri. În acest timp, piața second-hand a bătut recordul

Anul trecut, primul anunț legat de forța de muncă din Ellesmere vorbea despre un sfert din totalul angajaților, până la finalul lui 2017. Deocamdată nu a fost atins acest volum, dar concedierile vor continua  și în 2018.

Reprezentanții sindicatelor au declarat că principala problemă a uzinei Vauxhall este produsul pe care îl fabrică. Scăderea cererii și lipsa unui al doilea model sunt prinicipalele cauze al declinului.

Modelul Astra, fabricat în Marea Britanie și exportat pe piețele europene, este fabricat și în Polonia, la Gliwice, cu costuri mult mai mici decât cele din Marea Britanie. Principala problemă a sa este legată de scăderea vânzărilor, astfel că volumul de fabricație din cele două uzine trebuie ajustat corespunzător cererii.

viewscnt
Afla mai multe despre
psa
vauxhall
opel
astra