Renault cheamă publicul să „reinventeze” modelul Twingo, aflat la finalul vieții, cu ajutorul AI

Renault cheamă publicul să „reinventeze” modelul Twingo, aflat la finalul vieții, cu ajutorul AI
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 30 ian 2023

Constructorul francez Renault a demarat o campanie dedicată modelului Twingo, care împlinește 30 de ani și care ar trebui să primească o nouă generație, una pusă însă sub semnul întrebării. Campania ar putea fi semnalul că șeful Renault s-a răzgândit și vrea o nouă generație a acestui model.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Renault Twingo era sortit dispariției, după cum a anunțat Luca de Meo în urmă cu circa un an, chiar dacă modelul a primit o versiune cu propulsie electrică în 2019. Acum, cel mai mic model al mărcii Renault primește cadou la aniversarea de 30 de ani o campanie de marketing care invită publicul să-și creeze propriul Twingo cu ajutorul inteligenței artificiale. Ulterior, constructorul va produce un show-car care va prelua propunerile oamenilor. „Într-o transformare digital – real, Renault va aduce la viață un show-car bazat direct pe creațiile lor”, explică Renault.

Șeful vânzărilor Dacia a dezvăluit în premieră câți bani încasează în medie pe o mașină. Profitul mărcii e comparabil cu cel al Porsche sau Ferrari. \ CITEȘTE ȘI Șeful vânzărilor Dacia a dezvăluit în premieră câți bani încasează în medie pe o mașină. Profitul mărcii e comparabil cu cel al Porsche sau Ferrari. "Bulgăre de aur."

Cea mai interesantă parte este cea referitoare la utilizarea AI, cu instrumente aflate la dispoziția publicului. „Altădată disponibilă exclusiv pentru elitele din domeniul tehnologiei, inteligența artificială este acum deschisă tuturor în doar trei clicuri. Această tehnologie nou accesibilă permite tuturor să deblocheze puterea imaginației.

Am vrut să aducem un omagiu celebrului Twingo dând tuturor oportunitatea de a lua parte la procesul creativ. Vom prezenta primul show-car produs folosind inteligența artificială și umană, generată direct din design-urile pe care le vom primi”, a explicat Arnaud Belloni, Global Chief Marketing Officer Renault.

Salonul auto din Munchen, din acest an, confirmat oficial. Dacia și-ar putea prezenta la salon Duster 3 CITEȘTE ȘI Salonul auto din Munchen, din acest an, confirmat oficial. Dacia și-ar putea prezenta la salon Duster 3

Cei care doresc să participe, nu au nicio limită în creațiile lor. „În zbor, sub apă, din ciocolată. Posibilitățile sunt nesfârșite”. Sunt sugerate motoare AI precum Midjourney, Stable Diffusion și Dall-E. Campania se derulează între 1 februarie și 31 martie, iar creațiile vor fi postate pe Twitter, cu hashtag #ReinventTwingo.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault twingo
twingo show car
twingo ai