Renault lansează versiunea electrică a lui Trafic în segmentul cel mai aglomerat al LCV-urilor cu baterii

Renault lansează versiunea electrică a lui Trafic în segmentul cel mai aglomerat al LCV-urilor cu baterii
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 18 sep 2023

Gama de automobile comerciale ușoare a mărcii Renault are în acest moment câte o versiune electrică pe fiecare segment, odată cu lansarea noului Trafic Van E-Tech. Acesta completează modelul Trafic cu motorizări cu combustie, existent în gamă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noul Renault Trafic Van E-Tech este cel mai nou autovehicul comercial electric al francezilor și se adaugă celor două existente, Kangoo și Master, completând astfel oferta pe segmentul mediu al LCV-urilor. Renault Trafic E-Tech folosește platforma și componentele modelului cu motoare termice, aflat deja pe piață.

TAROM introduce mai multe zboruri pe relația București – Chișinău, începând de la 85 de Euro pe segment CITEȘTE ȘI TAROM introduce mai multe zboruri pe relația București – Chișinău, începând de la 85 de Euro pe segment

Noul LCV Trafic electric a fost lansat cu un grup motopropulsor bazat pe o baterie de 52 kW, care asigură o autonomie de aproape 300 km și un motor de 90 kW (122 CP), cu un cuplu maxim de 245 Nm.  Autonomia poate crește la 322 km, dacă este activat un așa numit mod Eco, care reduce puterea motorului și viteza. Bateria are o garanție de 8 ani sau 160.000 de km, putând fi înlocuită gratuit dacă nivelul SoH al acesteia scade sub 70%.

Pentru încărcare, Trafic E-Tech dispune de un charger de 7kW, pentru prizele standard de 220 volți, unul trifazic de 22 kW și un charger rapid de 50 kW, pentru stațiile DC, dar care va fi disponibil opțional, începând de anul viitor.

Din punct de vedere al dimensiunilor, noul Trafic electric are două versiuni, de 5,08 metri și 5,48 metri, cu înălțime de 1,96 metri sau 2,49 metri, în timp ce volumul de încărcare variază între 5,8 m3 și 8,9 m3. Lungimea de încărcare poate ajunge până la 4,15 metri, la versiunea lungă, extinsă. În plus, mașina are o capacitate de remorcare de 920 kg și o sarcină utilă de 1,1 tone.

Mașina este disponibilă în versiune cabină auto-șasiu și poate fi personalizată prin intermediul carosierilor agreați din rețeaua Renault.

Dacia Spring și Tesla Model Y au urcat cota de piață a mașinilor electrice din România la peste 10% CITEȘTE ȘI Dacia Spring și Tesla Model Y au urcat cota de piață a mașinilor electrice din România la peste 10%

Renault spune că va deschide comenzile pentru noul Trafic Van E-TEch în luna octombrie, cu livrări care vor începe în luna următoare, pentru versiunea L2 (Van H1 și H2, cabină etaj și cabină dublă), iar pentru versiunea L1 comenzile vor fi deschise în noiembrie cu livrare în decembrie.

Piața de vehicule comerciale electrice s-a dezvoltat din ce în ce mai puternic, segmentul van-urilor medii fiind probabil cel mai concurențial în acest moment. Ford este marca cu cea mai mare cotă de piață, dar modelul electric E-Transit Custom nu a intrat încă în producție. În același timp, grupul Stellantis are nu mai puțin de patru mărci care produc și vând modele similare, inclusiv versiuni electrice ale acestora. Nu în ultimul rând, VW a lansat pe acest segment versiunea de marfă a lui ID.Buzz, primul microbuz electric al mărcii.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault trafic
trafic van e-tech
lcv electric