SUA investighează aproape 40.000 de vehicule electrice Hyundai Ioniq 5, în legătură cu pierderea de putere în mers

SUA investighează aproape 40.000 de vehicule electrice Hyundai Ioniq 5, în legătură cu pierderea de putere în mers
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 iun 2023

Autoritățile de reglementare a siguranței auto din SUA investighează aproape 40.000 de vehicule electrice Hyundai Ioniq 5 în legătură cu rapoartele de pierdere de putere în timpul mersului, legate de o problemă de încărcare a bateriei, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Ancheta preliminară a Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi acoperă vehicule modelul anului 2022, după ce instituția a primit 30 de plângeri ale consumatorilor care pretindeau o pierdere a accelerației, scrie News.ro.

Producția de autoturisme din România a revenit pe val CITEȘTE ȘI Producția de autoturisme din România a revenit pe val

Agenția a spus că mulți consumatori au raportat un zgomot puternic, urmat de un avertisment afișat pe tabloul de bord și au experimentat imediat o pierdere de putere care a variat de la o reducere a accelerației până la o pierdere completă.

NHTSA a spus că a aflat de la Hyundai că defecțiunea este legată de Unitatea integrată de control al încărcării (ICCU) responsabilă de alimentarea atât a vehiculului electric principal, cât și a bateriilor de joasă tensiune de 12 volți.

O analiză preliminară indică faptul că prea mult curent în interiorul unității poate deteriora tranzistorii, ceea ce duce la incapacitatea de a reîncărca bateria de 12 V, a spus NHTSA.

Hyundai a declarat luni că lansează o campanie de service în iulie, care va actualiza software-ul vehiculelor afectate și va înlocui ICCU, dacă este necesar.

”Apreciem relația noastră de cooperare cu NHTSA și ne-am angajat într-un dialog frecvent, deschis și transparent cu agenția pe această temă”, a spus producătorul coreean de automobile, adăugând că cooperează pe deplin.

FOTO Renault a prezentat în premieră SUV-ul Coupe Rafale CITEȘTE ȘI FOTO Renault a prezentat în premieră SUV-ul Coupe Rafale

NHTSA a efectuat mai multe interviuri cu proprietarii care confirmă o serie de pierderi de putere și intervale de timp diferite între mesajul de avertizare și pierderea de energie, dar nu a raportat nicio accidentare sau răni legate de problemă.

O plângere a raportat că un șofer călătorește cu 75 de mile (120 km) pe oră pe o autostradă utilizând asistență avansată pe autostradă și ”mașina nu a mai răspuns la comenzi”. Șoferul a adăugat că în spatele lui se afla o semiremorcă ”și una în dreapta mea pe banda lentă a autostrăzii.”

Potrivit unei alte plângeri din februarie, un șofer de pe o autostradă din Santa Maria, California, a auzit un zgomot puternic venind din mașina mea și ”în câteva secunde mașina mea și-a pierdut viteza rapid, de la 55 mph la 25, apoi o secundă mai târziu 22 mph."

viewscnt
Afla mai multe despre
hyundai ioniq 5
sua
masini