Transportul prin Portul Baltimore, anunțat când va fi reluat

Transportul prin Portul Baltimore, anunțat când va fi reluat
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 apr 2024

Corpul de ingineri al Armatei SUA a declarat că se așteaptă să deschidă un nou canal spre Portul Baltimore până la sfârșitul lunii aprilie, dând astfel cale liberă transportului comercial blocat de podul prăbușit, iar apoi să restabilească accesul în port la capacitate maximă până la finalul lui mai, scrie Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Principalul canal a fost blocat de resturi de când nava Dali, care transporta containere și era încărcată la capacitate maximă, a avut o problemă de natură electrică și s-a izbit de un picior de sprijin al Podului Francis Scott Key în 26 martie, ducând la moartea a șase muncitori de la drumuri și făcând ca podul autostradă să se prăbușească în râul Patapsco, scrie News.ro.

Tesla se pregătește deja pentru India, cu mașini având volanul pe dreapta CITEȘTE ȘI Tesla se pregătește deja pentru India, cu mașini având volanul pe dreapta

Corpul armatei, parte dintr-o echipă de la mai multe agenții care asigură răspunsul la dezastrul de la Baltimore, a anunțat planurile cu o zi înainte de o vizită a președintelui Joe Biden, afirmând că în patru săptămâni canalul va fi disponibil pentru unele nave care transportă automobile și echipamente pentru ferme.

Portul  Baltimore se situează pe primul loc în Statele Unite în ceea ce privește volumul de autoturisme, camioane ușoare și mașinării pentru ferme și construcții, potrivit statului Maryland. Mare parte din acest trafic a fost suspendat de la accident, deși unele operațiuni la terminale din afara zonei afectate s-au reluat.

Anterior, în cursul acestei săptămâni, două canale auxiliare potrivit pentru nave de urgență, remorchere și barje au fost deschise, câte unul pe fiecare parte a navei avariate, care este blocată sub resturi ale podului cu mii de containere și un echipaj de 21 de marinari aflați încă la bord.

Însă, cum adâncimea este limitată la 3,35 metri și 4,2 metri, aceste două canale sunt prea puțin adânci pentru nave cargo mari, care au nevoie de o adâncime de peste 10 metri.

”USACE se așteaptă să deschidă un canal cu acces limitat, cu o lățime de 85,3 metri și o adâncime de 10 metri, către Portul Baltimore în decursul următoarelor patru săptămâni – până la sfârșitul lui aprilie”, a transmis Corpul.

Până la finalul lui mai, Corpul a arătat că se așteaptă să restabilească accesul în port la capacitatea completă, cu un canal de navigație lat de 213 metri și adânc de peste 15 metri.

Până atunci, echipajele trebuie să îndepărteze resturile podului de oțel de deasuprea navei Dali pentru a o scoate din port, apoi să elimine metalul îndoit și resturile de autostradă care au căzut în apă.

Dacia atinge o cotă de piață record în Germania. Sandero, numărul 3 pe segmentul de clienți privați. Spring, numărul 2 la electrice CITEȘTE ȘI Dacia atinge o cotă de piață record în Germania. Sandero, numărul 3 pe segmentul de clienți privați. Spring, numărul 2 la electrice

Printre acele resturi se află trupurile a patru dintre cei șase muncitori de pe autostradă care au murit.

Administrația Biden a asigurat fondurile inițiale de urgență de 60 de milioane de dolari pentru a curăța canalul și a începe reabilitarea, iar Biden a afirmat că va cere Congresului să finanțeze reconstruirea completă a podului.

viewscnt
Afla mai multe despre
portul baltimore
trafic
pod