Volkswagen cheamă angajați din șomaj tehnic

Volkswagen cheamă angajați din șomaj tehnic
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 29 mar 2022

Chiar dacă războiul din Ucraina a generat noi probleme constructorilor auto din Europa, care s-au suprapus peste criza de semiconductori, se pare că aceasta din urmă începe să-și diminueze efectele. Volkswagen a anunțat că va chema la muncă schimbul al doilea, pentru a crește ritmul producției.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Volkswagen a anunțat că a chemat din șomaj tehnic un schimb de angajați la uzina din Wolfsburg, deoarece problemele generate de criza de semiconductori încep să se rezolve, după cum scrie presa din Germania. În scurt timp, va fi chemat la serviciu și schimbul al treilea, pentru ca modelul Golf să fie produs în cât mai multe exemplare pentru a face față comenzilor clienților. Pe parcursul următoarelor săptămâni, situația schimburilor va depinde de modul în care va fi rezolvată situația componentelor electronice.

Și alte uzine vor crește ritmul de producție în următoarele zile și săptămâni, atât cele în care sunt produse mașini VW, cât și cele ale altor mărci din grup.

FOTO Volkswagen lansează noul ID.Software 3.0, care va fi instalat din cloud pe mașini CITEȘTE ȘI FOTO Volkswagen lansează noul ID.Software 3.0, care va fi instalat din cloud pe mașini

Războiul din Ucraina a adus industriei auto, pe lângă adâncirea crizei de semiconductori, și o criză a cablajelor, deoarece furnizorii de astfel de componente aveau mai multe unități de producție în Ucraina. O bună parte a acestor sisteme de cablaj au fost suplinite cu ajutorul creșterii producției în România și în alte unități din Europa, Africa și China.

VW a înregistrat pierderi uriașe în 2021, la uzina din Wolfsburg, evaluate la peste 300.000 de automobile, ca urmare a opririlor repetate cauzate de criza de semiconductori, astfel încât fabrica a coborât la valori ale producției similare cu cele de acum 50 de ani. Modelul VW Golf, lider al pieței auto europene timp de decenii, a fost surclasat din această cauză de rivalii din Franța, Renault și Peugeot, dar și de Dacia Sandero.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw golf
wolfsburg
productie vw
criza semiconductori