Volkswagen își lansează propriul brand chinezesc

Volkswagen își lansează propriul brand chinezesc
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 19 mai 2023

A doua cea mai mare companie auto din lume și, până recent, cea mai vândută din China, Volkswagen, caută soluții pentru a face față concurenței tot mai aprige pe cea mai mare piață de electrice din lume. Ultima idee este lansarea propriului brand chinezesc cu care să concureze producătorii locali.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Volkswagen Group își va lansa o marcă auto electrică destinată pieței din China, potrivit Automobilwoche, care citează surse din cadrul companiei. Primul model sub noul brand va fi o variantă a lui Cupra Tavascan, care a fost lansat recent în Europa dar care va fi produs și el în China, alături de ID.4.

VIDEO Un bărbat a dirijat circulația într-o intersecție foarte aglomerată din Constanța. Ce spune Poliția CITEȘTE ȘI VIDEO Un bărbat a dirijat circulația într-o intersecție foarte aglomerată din Constanța. Ce spune Poliția

Potrivit sursei citate, decizia a fost luată, iar planul de lansare este pus la punct, astfel încât grupul să poată opri scăderile de vânzări din China, cauzate în special de creșterea atractivității mărcilor locale.

Brandul Cupra, desprins practic din SEAT, a reușit să atragă rapid noi clienți, în special tineri, cu un design și performanțe mult mai sportive, dar și o imagine premium. Acest model ar urma să fie folosit și în China, însă nu cu marca Cupra, care nu are suficientă notorietate în această țară.

Sediul noului brand va fi stabilit în Anhui, acolo un VW produce modelul ID.4 și unde va fi produs și Cupra Tavascan.

Volkswgen are experiențe nefericite cu alte două branduri lansate pe piața din China, Skoda și Jetta, acesta din urmă fiind inventat special pentru chinezi. Niciunul nu a reușit să prindă la public și au sfârșit prin a fi puse în discuție pentru a se retrage de pe piață.

Șeful Audi: Vom elimina motoarele cu combustie în 2033, dar jumătate din vânzări vor fi electrice încă din 2026. 10 noi modele în doi ani CITEȘTE ȘI Șeful Audi: Vom elimina motoarele cu combustie în 2033, dar jumătate din vânzări vor fi electrice încă din 2026. 10 noi modele în doi ani

Informațiile transmise de sursă arată însă că mașinile vor folosi împreună cu propria denumire și logo-ul VW, pentru a oferi mai multă greutate noilor mașini.

Gusturile cumpărătorilor de automobile s-au schimbat foarte mult în ultimul deceniu, pe măsură ce mărcile autohtone au început să producă mașini tot mai bune. Din Europa, singurele care reușesc să facă volume mari de vânzări sunt mărcile premium, care încă mai oferă un lux și tehnologii superioare celor locale. În plus, mărcile japoneze continuă să reprezinte o alternativă puternică la producătorii chinezi și cei europeni.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw china
cupra tavascan
masini electrice vw