Volvo Cars profită de revenirea piețelor auto din cele mai multe țări și bifează o creștere foarte mare a vânzărilor

Volvo Cars profită de revenirea piețelor auto din cele mai multe țări și bifează o creștere foarte mare a vânzărilor
scris 9 apr 2021

Volvo a reușit să profite de revenirea piețelor auto din cele mai multe țări ale lumii, inclusiv în Europa, astfel că a înregistrat o creștere foarte mare, de 40%, a vânzărilor, în primele trei luni ale anului.

Vânzările mărcii suedeze Volvo au totalizat 185.698 automobile în intervalul ianuarie – martie 2021, cu peste 50.000 de vehicule mai mult (+40,8%) decât în 2020. Intervalul s-a suprapus anul trecut atât pe criza generată de coronavirus în China, cât și pe primul lockdown din Europa, când vânzările de automobile au fost grav afectate de restricțiile impuse de guverne.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Pentru luna martie, cea mai afectat în 2020, Volvo a raportat o creștere de 62,3%, cu 75.315 automobile vândute, aproape jumătate din totalul înregistrat în primul trimestru.

Volov a profitat de apetitul tot mai mare al clienților pentru automobile electrice și hibrid. Gama Recharge a mărcii Volvo include atât primul vehicul complet electric, cât și motorizări plug-in hybrid, acestea acoperind 26% din vânzările mărcii la nivel global, în luna martie. În Europa, procentul este chiar mai mare, cu 39% din totalul vânzărilor.

Pe piața din China, vânzările Volvo au crescut cu 117,7% în primul trimestru al anului, cu un volum total de 45.242 automobile vândute, de la 20.780 în 2020.

Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania

În SUA, vânzările s-au situat la un nivel de 27.239 unități, o creștere de 39,8%, iar în Europa, cea mai mare piață a mărcii, volumul a fost de 87.457 autovehicule, cu 24% mai multe decât anul trecut. Printre țările cu cele mai mari creșteri au fost Suedia și Marea Britanie.

Cel mai vândut model al Volvo a fost în martie XC40, cu 23.958 unități, dublu față de anul trecut, urmat de XC60, cu 21.186 unități (cu circa 9.000 mai multe decât în martie 2020) și XC90, cu 9.893 unități.

Volvo s-a numărat anul trecut printre mărcile auto care au reușit să traverseze criza provocată de pandemia de coronavirus cu pierderi minime. Vânzările s-au ridicat la 661,713 vehicule, cu numai 6,2% mai puține decât în 2019, pe o piață globală care a pierdut circa 15%.

Veniturile totale în 2020 ale companiei suedeze deținute de holdingul chinez Geely au fost de 263 de miliarde coroane (26 miliarde euro), iar profitul operațional, 8,5 miliarde coroane (840 milioane euro).

viewscnt
Afla mai multe despre
volvo
vanzari volvo
xc40
volvo recharge
volvo electric
masini electrice
profit volvo