Autoritatea pentru Concurență Economică (GVH) din Ungaria a lansat o investigație împotriva companiei aeriene maghiare Wizz Air, deoarece se crede că induce în eroare consumatorii cu privire la serviciile sale premium în timpul achiziției online a biletelor, anunță 24.hu.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
VEZI AICI ȘI VIDEO&FOTO Wizz Air reprogramează curse. Un român și-a rupt pașaportul chiar sub ochii angajaților
Potrivit informațiilor, este probabil ca Wizz Air să ascundă sau să dezvăluie cu întârziere informații legate de prețul biletelor, arată G4Media.
CITEȘTE ȘI VIDEO Ce se mai întâmplă pe șantierul de la Pasajul Suprateran A2 – Pallady. Pe aici vom intra în București când venim de la mare. Primăria S3 anunță când va fi gataDeclanșarea procedurii de supraveghere a concurenței nu înseamnă că societatea a săvârșit încălcarea. Procedura are ca scop clarificarea faptelor și, prin aceasta, dovedirea presupusei încălcări, anunță GVH.
În toamna anului trecut, GVH a avertizat companiile aeriene disponibile în Ungaria să-și schimbe metodele de denaturare a deciziilor consumatorilor în timpul vânzărilor de bilete și practicilor publicitare.
În octombrie, autoritatea a indicat că în cazul în care nu vor fi detectate progrese pe piață, aceasta poate examina aplicarea regulilor de concurență loială în cadrul procedurilor de supraveghere a concurenței.
CITEȘTE ȘI VIDEO STB nu mai retrage din circulație tramvaiele Tatra, vechi de aproape 50 ani, ci le modernizeazăS-a raportat că practici similare devin din ce în ce mai răspândite: Comisia Europeană a publicat rezultatele unei investigații rapide care acoperă 25 de țări, la începutul săptămânii trecute. Pe baza rezultatelor, un număr semnificativ de companii folosesc metode neloiale pentru a distorsiona deciziile consumatorilor față de opțiuni care le servesc propriilor interese.