Burger King a lansat un proces de extindere rapidă în Capitală și va deschide un nou restarant în AFI Cotroceni.
Profit.ro a anunțat recent că AmRest pregătește deschiderea unui restaurant în centrul AFI, ca și în centrul orașului, la Piața Universității.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
AmRest și Burger King continuă campania de recrutare în București, cu oferte salariale ce pornesc de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante și 2.500 – 3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut) pentru manageri.
Recent, dezvoltatorul de restaurante AmRest a deschis în Mega Mall București primul său restaurant Burger King din România, investiție de 3,5 milioane lei, confirmând informațiile transmise anterior de Profit.ro, și a avut vânzări record în regiunea Europei Centrale și de Est în prima săptămână după revenirea pe piața din România.
În prezent, în Aeroportul Otopeni, funcționează deja un restaurant Burger King, operat însă de o altă companie.
De altfel, brandul Burger King a mai fost prezent în România și în trecut, însă a fost nevoit să-și închidă restaurantele. Compania Atlantic Restaurant System, operatorul de la acea vreme al francizei Burger King în România, a închis în 2012 ultimele sale restaurante din țară.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Ali Madadi, proprietarul Rădăcini Motors, mai ridică 170 de apartamente în cartierul corporatiștilor și dublează investiția începutăÎn ianuarie, Profit.ro a anunțat că lanțul de fast-food Burger King a lansat planul de extindere în sud-estul Europei, deschizând, la Praga, cel mai mare restaurant al său de pe piața din Cehia. Planul brandului este de a deschide în următoarea perioadă, pe termen mediu, 200 de restaurante, inclusiv în România.
AmRest, cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, operează atât Burger King, cât și KFC, Pizza Hut și Starbucks, având în portofoliu 10 branduri și 2.015 de restaurante în 25 de țări.
Sub brandul Burger King, AmRest operează în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria.
La finele anului trecut, dezvoltatorul a semnat un acord cu Burger King pentru a dezvolta acest brand atât în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria, dar și în România.
Burger King a avut anterior mai multe restaurante pe piața locală, care au fost însă închise treptat, la acest moment existând un singur restaurant, pe terminalul plecări din Aeroportul Henri Coandă-Otopeni, accesibil, evident, doar călătorilor care își așteaptă avionul.
Fondat în 1954, brandul Burger King este unul dintre cele mai mari lanțuri de fast-food din lume, cu circa 17.000 de restaurante în peste 100 de țări și teritorii din SUA.
Aproape toate restaurantele Burger King sunt deținute și operate de către francizați independenți.