E.ON România divulgă câte cereri de conectare primește pe săptămână din partea prosumatorilor

E.ON România divulgă câte cereri de conectare primește pe săptămână din partea prosumatorilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 apr 2024

E.ON România primește 300 de cereri de conectare pe săptămână din partea prosumatorilor, față de 10 cereri pe săptămână la începutul anului, a declarat Volker Raffel, CEO E.ON România.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

"Acum avem 300 de cereri pe săptămână. La începutul anului am avut 10 cereri pe săptămână, acum vedem 300 de cereri pe săptămână pentru că s-a repornit programul Casa Verde, prețurile panourilor au scăzut și avem o explozie. La noi unde distribuim energie electrică în zona Moldovei industria gestionează procesul de conectare. Conectăm foarte repede și ajungem să conectăm pe toți, dar ce avem să facem este să întărim rețeaua. Pentru conectare este un lucru, dar după rețeaua trebuie să fie în stare să evacueze energia electrică și acolo trebuie să lucrăm la mare viteză", a precizat Volker Raffe, prezent la dezbaterea "Schimbări geopolitice în Europa de Sud-Est", organizată de AHK România.

FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România CITEȘTE ȘI FOTO Grupul CEZ își schimbă denumirea în România

Întrebat despre durata de conectare la rețea a prosumatorilor, acesta a spus că în cazul companiei pe care o conduce procesul durează între 10 și 20 de zile de la primirea cererii și până la conectare, scrie Agerpres.

Volker Raffel a subliniat importanța realizării de investiții în rețeaua de distribuție pentru a evacua energia electrică produsă. El a menționat că în urmă cu două zile cancelarul german Olaf Scholz a făcut o vizită la AHK.

Mesaj al PPC (fostul Enel) către clienții din România: Se trece la noi platforme și noi adrese de e-mail CITEȘTE ȘI Mesaj al PPC (fostul Enel) către clienții din România: Se trece la noi platforme și noi adrese de e-mail

"Și el a considerat că și în Germania am început puțin prea târziu. Și în România am ratat o șansă pentru că am amânat perioada de reglementare de un an. Dar acum vorbim împreună cu autoritățile să stabilim cadrul de investiție pentru 5 ani", a afirmat Volker Raffel.

De asemenea, șeful E.ON a fost întrebat despre posibila vânzare a companiei către Romgaz.

"Da, zvonuri am auzit și eu. Ce se întâmplă în grupul mare este că periodic facem o revizuire de portofoliu și în momentul de față facem la nivelul grupului, în Germania, această analiză, ce opțiuni sunt pentru business și în România, dar deciziile nu sunt luate și până deciziile nu sunt luate nu pot să comentez mai mult", a spus Volker Raffel. 

viewscnt
Afla mai multe despre
e.on
prosumatori