Vânzările de motorină în România ale grupului Mol au crescut cu 2,5% în primul trimestru

Vânzările de motorină în România ale grupului Mol au crescut cu 2,5% în primul trimestru
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mai 2018

Vânzările retail în volume de benzină ale grupului ungar MOL în România au fost stabile în primul trimestru, în timp ce volumele de motorină au crescut cu 2,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor raportate vineri de grup.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Rezultatele operaționale CCS EBITDA ale Grupului MOL din primul trimestru au crescut cu 2%, ajungând la 625 milioane dolari, grupul fiind aproape de a atinge ținta anuală EBITDA de 2,2 miliarde USD, scrie News.ro.

”Rezultatul EBITDA al segmentului Upstream (Explorare și Producție) a crescut față de anul trecut cu 31%, ajungând la 287 milioane dolari datorită prețului mai ridicat la petrol, a producției mai mari și a costurilor mai scăzute. Producția zilnică a fost în medie de 110.000 barili echivalent petrol în condițiile în care s-a început exploatarea perimetrului Catcher, iar producția celorlalte zone de producție din Marea Britanie s-a stabilizat”, arată raportul grupului.

Rezultatul operațional CCS EBITDA al segmentului Downstream (Rafinare și Petrochimie) a scăzut cu 33% la 218 milioane dolari de la nivelul record de anul trecut, pe măsură ce marjele pe segmentul de rafinare și al produselor petrochimice s-au micșorat datorită creșterii prețului petrolului și a lucrărilor de întreținere la rafinării.

Tranzacție pregătită: Transelectrica vrea să devină acționar la o companie din Germania, \ CITEȘTE ȘI Tranzacție pregătită: Transelectrica vrea să devină acționar la o companie din Germania, "coordonator regional de securitate", contra a maximum jumătate de milion de euro

Segmentul Serviciilor pentru Clienți (Retail și alte soluții de mobilitate) a raportat din nou cel mai bun rezultat trimestrial din istorie, valoarea EBITDA ajungând la 81 milioane dolari, o creștere de 48% față de anul trecut datorită puternicei contribuții a produselor fuel și non-fuel. Consumul de carburanți auto a crescut cu aproximativ 3% față de anul trecut în regiunea Europei Centrale și de Est, creând un mediu propice.

“Am reușit să creștem valoarea EBITDA în primul trimestru de la un nivel ridicat ceea ce a dovedit încă o dată rezistența modelului nostru de business integrat, asigurând și o bază solidă pentru un nou an plin de succes, dar și pentru munca noastră de transformare strategică. Pe măsură ce prețurile la petrol cresc, cererea în regiune rămâne solidă, iar marjele pe segmentul de rafinare și produse petrochimice sunt supuse presiunii, majorarea impresionantă a rezultatelor pe segmentele Upstream și Servicii pentru Clienți compensează din plin profiturile mai mici ale segmentului Downstream”, afirmă președintele-director general Zsolt Hernádi.

Grupul MOL are operațiuni în peste 30 de țări și aproximativ 25.000 de angajați în întreaga. Compania are o rețea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în zece țări, din care 213 în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
mol
motorina