EVOhoreca: Ne vom concentra pe dezvoltarea brandului Juko, profitând de anul electoral și planurile de investiții ale administrațiilor locale

EVOhoreca: Ne vom concentra pe dezvoltarea brandului Juko, profitând de anul electoral și planurile de investiții ale administrațiilor locale

Alin Trușcă, fondator și CEO Grup EVOhoreca

Profit.ro
Profit.ro
scris 22 feb 2024

EVOhoreca, furnizor de soluții de amenajare în industria HORECA, spații publice și mobilier urban din România, are o creștere de 10% a cifrei de afaceri în anul 2023, comparativ cu anul precedent, ajungând la 1,75 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Avansul se bazează în principal pe creșterea valorii medii a proiectelor desfășurate și evoluția prețurilor la produse și materiale. Pentru anul în curs, EVOhoreca își propune acum o creștere a veniturilor de 25% față de 2023, estimând o dezvoltare importantă a segmentului de mobilier urban și locuri de joacă.

O companie chineză de IT, acuzată că a piratat guverne străine CITEȘTE ȘI O companie chineză de IT, acuzată că a piratat guverne străine

În ceea ce privește portofoliul de clienți, profilul companiei EVOhoreca face ca aproximativ 40% din proiecte să vină din partea clienților recurenți, iar 60% de la clienți noi.

EVOhoreca și-a extins prezența și în afara granițelor, prin proiecte de amenajare pentru clienți din Germania, Spania, Austria și Belgia. Aceste proiecte reprezintă aproximativ 10% din totalul cifrei de afacere a companiei.

“Pentru 2024 ne propunem să creștem cifra de afaceri cu circa 25%, adică 2.2 milioane de euro, bazându-ne pe evoluția încurajatoare a cererilor pentru locuri de joacă și mobilier urban, pe care am observat-o încă din ultimul trimestru al anului trecut. De asemenea, estimăm și o creștere pe segmentul de mobilier hotelier, datorită unor proiecte de finanțare europeană anunțate. Astfel, ne vom concentra pe dezvoltarea brandului Juko, profitând de anul electoral și planurile de investiții ale administrațiilor locale. Dar acest lucru nu înseamnă că vom ignora EVOhoreca, din contră", a declarat Alin Trușcă, fondator și CEO Grup EVOhoreca.

În această direcție, Juko a bugetat o investiție de peste 150.000 euro pentru suplimentarea stocului de produse și materiale.

EVOhoreca a fost înființată în 2011 de antreprenorul Alin Trușcă cu o investiție inițială de 12.000 euro. În prezent, EVOhoreca are 11 angajați, circa 100 de colaboratori externi și 6.000 de spații publice amenajate în România și 12 țări din Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
evohoreca
locuri de joaca