Euroins România: scădere a numărului de reclamații, scurtarea timpului pentru analiza dosarelor de daune și plăți mai rapide

Euroins România: scădere a numărului de reclamații, scurtarea timpului pentru analiza dosarelor de daune și plăți mai rapide
scris 12 nov 2021

Euroins România Asigurare-Reasigurare anunță rezultate pozitive în privința timpilor de procesare a cererilor de despăgubire și scurtarea semnificativă a timpului în care plățile sunt efectuate. 

În acest an, până în luna septembrie, Euroins a plătit 750 de milioane de lei pentru peste 90.000 de daune, în timp ce în luna octombrie și prima săptămână din noiembrie, Euroins a plătit peste 350 de milioane de lei pentru peste 30.000 de dosare de daună. Numărul despăgubirilor plătite zilnic a crescut cu 20%. În 2020, dauna medie pentru vătămări corporale produse în urma unui accident a fost de 45.657 lei, în timp ce în 2021 a crescut la 67.566 lei.

Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

Îmbunătățirea procedurilor interne a dus, de asemenea, la o scădere considerabilă a numărului de plângeri depuse împotriva Euroins. Comparativ cu media lunară, în octombrie 2021 numărul reclamațiilor a scăzut cu 85%.

În ultimele 12 luni, Euroins România a beneficiat de patru majorări de capital, în valoare totală de peste 300 de milioane de lei.

Euroins România a investit și în dezvoltarea serviciilor online de deschidere a dosarelor de daune și de gestionare a acestora. Astăzi, peste 70% din dosarele de daune sunt deschise online.

Comparativ cu anul trecut, în primele nouă luni din 2021 segmentul CASCO Euroins a crescut de 10 ori, numărul asigurărilor de sănătate și de călătorie vândute a crescut de cinci ori, iar numărul asigurărilor de locuințe emise s-a dublat. În comparație, segmentul RCA al Euroins a crescut cu doar 5 la sută, de la 4 milioane la 4,2 milioane de polițe.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

„Euroins este mai puternic ca niciodată și întreaga echipă își investește toată energia ca aceste transformări să fie de durată. Astăzi vedem primele rezultate, dar suntem abia la începutul acestei transformări, suntem conștienți că mai avem mult de muncă. Procesul de schimbare nu este niciodată ușor și este nevoie de forță suplimentară, multă răbdare și mai presus de toate - încrederea tuturor părților implicate. Aici mă refer la clienți, service-uri auto, brokeri și mai ales echipa Euroins. Continuăm să ne consolidăm echipa, îmbunătățim și digitalizăm procedurile interne. Continuăm să ascultăm piața, ne ascultăm partenerii, ne propunem să avem un dialog constructiv cu autoritățile și suntem recunoscători, de asemenea, că avem sprijin enorm din partea tuturor acționarilor, inclusiv cel mai nou membru al familiei noastre – Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare”, a declarat Tanja Blatnik, Director General Euroins România.

viewscnt
Afla mai multe despre
euroins românia
asigurare