Numire nouă în Boardul Allianz-Țiriac

Numire nouă în Boardul Allianz-Țiriac
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 iul 2019

Allianz-Țiriac, locul doi la finele anului 2018, l-a numit pe Horia Ungur, 42 de ani, Director Vânzări și Distribuție Allianz-Țiriac, numire care îl duce și în boardul companiei.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Cu o experiență de peste 20 de ani în companie, Horia Ungur și-a început parcursul profesional la Bistrița, orașul său natal și la Cluj, orașul în care și-a urmat studiile, interacționând direct cu clienții și produsele de asigurare.

Deutsche Bank va desființa 18.000 de locuri de muncă, într-o restructurare de 7,4 miliarde de euro CITEȘTE ȘI Deutsche Bank va desființa 18.000 de locuri de muncă, într-o restructurare de 7,4 miliarde de euro

În 2008, s-a mutat în București unde a preluat coordonarea Departamentului Managementul Distribuției, 3 ani mai târziu punând bazele Departamentului Vânzări Retail. În 2014, Horia Ungur a fost promovat la conducerea Diviziei Rețele Proprii, cea mai puternică rețea de distribuție prin agenți și angajați din piața locală de asigurări.

La finele anului 2018, potrivit datelor Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), cota Allianz-Țiriac pe piața asigurărilor generale și de viață a fost de 12,99%, rezultat care, raportat la un volum al subscrierilor de 10,14 miliarde de lei aferent industriei, înseamnă venituri de 1,317 miliarde de lei.

Leul românesc, cea mai slabă performanță din Europa Centrală și de Est CITEȘTE ȘI Leul românesc, cea mai slabă performanță din Europa Centrală și de Est

În 2008, Allianz-Țiriac a subscris din asigurări generale un volum de prime de 1,278 miliarde de lei, din care polițele RCA au contribuit cu 197,53 milioane de lei, iar CASCO cu 786,95 milioane de lei. Cele două segmente de business cumulau o cotă de 76,98% din totalul subscrierilor din asigurări generale. Dacă includem în baza de raportare și asigurările de viață, polițele auto aveau o cotă de 71,1% în business-ul total al companiei.

Allianz-Țiriac a obținut cel mai mare profit net pe piața asigurărilor în 2018, cu un rezultat de 134,5 milioane de lei, de la 161,17 milioane de lei în anul precedent, pe fondul amenzii primite la finele anului trecut de la Consiliul Concurenței.

În primele trei luni ale acestui an, compania a consemnat un avans al subscrierilor din asigurări generale și de viață de 2%. Defalcat, asigurările generale au urcat cu 3%, în timp ce polițele de viață au scăzut cu 5%. Profitul operațional consolidat din activitatea de asigurări s-a diminuat cu peste 8%, urmare a creșterii daunalității în zona auto. Allianz-Țiriac nu a raportat cifrele absolute privind subscrierile și profitul.

Allianz-Țiriac Asigurări are un capital social de 99,4 milioane de lei, acționarii principali fiind grupul german Allianz - 52,16% și Vesanio Trading Limited (Cipru) - 44,48%, companie deținută de omul de afaceri Ion Țiriac. Restul titlurilor sunt deținute de două persoane fizice, printre care și Cristian Constantinescu, fost CEO al companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
horia ungur
allianz-țiriac