Acțiunile Renault au scăzut joi cu 7%, deoarece veniturile raportate de producătorul auto francez au fost chiar sub nivelul anticipat de analiști, în timp ce titlurile producătorului elvețian de alimente Nestle au coborât cu 2%, din cauza vânzărilor sub așteptări, relatează CNBC.
Cifra de afaceri a Renault Group a atins 37,4 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 21,1% față de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb), scrie News.ro.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
În trimestrul al treilea 2023, cifra de afaceri a Renault Group s-a ridicat la 10,5 miliarde de euro, în creștere cu 7,6 % față de perioada similară a anului 2022, (+13.8% la nivel constant al ratelor de schimb).
”Grupul Renault a obținut din nou o performanță puternică în trimestrul al treilea, veniturile totale crescând cu 13,8% la cursuri de schimb constante”, a declarat directorul financiar al Grupului Renault, Thierry Piéton.
El a spus că compania este încrezătoare în rentabilitatea sa pentru a doua jumătate a anului și ulterior.

Nestle a ratat estimarea referitoare la vânzările aferente primelor nouă luni. Vânzările au fost afectate de prețurile mai mari ale produselor, a spus Nestle, deoarece consumatorii continuă să-și limiteze cheltuielile pe fondul inflației ridicate.
Creșterea prețurilor de 8,4% la Nestle a fost mai mică decât prognoza de 8,6% făcută de analiștii Reuters.
CEO-ul Nestle, Mark Schneider, a spus că este încrezător că creșterea internă reală va deveni pozitivă în a doua jumătate a anului și ”va deveni din nou principalul motor al creșterii pe viitor”.