Pe o piață a amenajărilor de casă aproape de un record istoric, și MAM Bricolaj, companie din domeniu listată anul trecut, și-a majorat cu 55,77% câștigul pretaxare EBITDA semestrial, la 1,41 milioane lei, de la cel cu puțin peste 900.000 de lei din perioada similară a anului trecut.
MAM Bricolaj (MAM) a realizat în primul semestru venituri totale din exploatare de 27,76 milioane lei, în creștere cu 9,07% față de cele de 25,45 milioane lei din prima jumătate a anului trecut. „Se observă deja că românii sunt mai prevăzători în privința cumpărăturilor, decizia de achiziție ieșind din zona de impuls”, caracterizează piața Cristian Găvan, administrator unic al companiei și acționar majoritar cu o participație de 67,46% din titluri „Cumpărăturile pentru casă, pentru amenajarea locuinței, a grădinii, pentru reabilitarea termică și energetică vin după o cercetare a pieței, legată de prețuri, de specificațiile produselor, de calitatea acestora.”
În același interval de raportare, cheltuielile totale de exploatare au urcat cu 8,77%, la 27,02 milioane lei, de la 24,84 milioane lei. Este contextul în care firma a obținut un profit net semestrial de aproape 500.000 de lei, cu o deviație foarte mică față de cel de la S1 2021. „Rezultatele primului semestru contribuie în medie cu 52% la rezultatele anuale ale retelei Mambricolaj”, ancorează așteptările Găvan.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Activele totale ale MAM Bricolaj erau la data de 30 iunie de 29,37 milioane lei, cu 4,00% mai mari decât cele de 28,24 milioane lei de la finele anului trecut. De asemenea, compania are datorii totale de 14,68 milioane lei, inclusiv un leasing financiar pentru o investiție de 150.000 de euro în panouri fotovoltaice instalate la magazinul din Ghencea.
„Estimăm că piața va continua să crească și în semestrul al doilea din perspectiva cifrei de afaceri, pe fondul inflației cu impact direct în creșterea prețurilor la raft și cu reducerea consumului la nivel de target client”, spune Găvan. MAM Bricolaj s-a listat la începutul anului trecut pe piața AeRO a Bursei de Valori București unde la ultimul preț de 4,00 lei/acțiune are o capitalizare de 33,86 milioane lei (6,93 milioane euro).