MedLife (M) a realizat în primele 9 luni venituri operaționale consolidate de 3,14 miliarde lei, în creștere cu 20,61% față de cele de 3,01 miliarde lei din exercițiul financiar precedent.
“Investițiile pe care le facem în tehnologie, automatizare, genetică și inteligența artificială nu sunt doar cheltuieli, ci active strategice care vor genera valoare în următorii ani”, spune în comunicarea ce însoțește raportarea trimestrială CEO-ul Mihai Marcu, care în septembrie a vândut 1 milion de acțiuni MedLife pentru suma de 7,54 milioane lei (1,48 milioane euro) „Datele pe care le raportăm astăzi reflectă transformarea pe care o construim: trecem de la servicii medicale de screening și tratament la planuri de sănătate personalizate, bazate pe date exacte furnizate de genetică, tehnologie de ultima generație și expertiza echipelor noastre medicale multidisciplinare - un model care ne diferențiaza pe termen lung și consolidează avantajul nostru competitiv.”
În același interval de raportare, cheltuielile operaționale au urcat într-o dinamică apropiată, cu 20,32%, la 2,25 miliarde lei, de la 1,87 miliarde lei. Astfel, compania a raportat o pierdere de 6,39 milioane lei, comparativ cu profitul net de 20,83 milioane lei din primele 3 trimestre ale anului 2024. La S2, rezultatul negativ era de 10,88 milioane lei.
La data de 30 septembrie, activele totale ale MedLife se ridicau la 3,114 miliarde lei, majorate cu 4,32% față de cele de 3,01 miliarde lei de la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au crescut cu 5,18%, la 2,64 miliarde lei, de la 2,51 miliarde lei.
Compania s-a listat în anul 2006 la Bursa de Valori București unde, la ultimul preț de închidere, de 8,8100 lei/acțiune, al titlurilor sale, are o capitalizare de piață de 4,68 miliarde lei (919,43 milioane euro).















