Fondatorul Pony Car Sharing anunță la Profit Live: intrăm pe segmentul B2B și vrem extindere în alte țări. "În România este încă o frică de mașini electrice, suntem întrebați «dom'ne, dar, când plouă, nu te curentezi ?»"

Fondatorul Pony Car Sharing anunță la Profit Live: intrăm pe segmentul B2B și vrem extindere în alte țări. "În România este încă o frică de mașini electrice, suntem întrebați «dom'ne, dar, când plouă, nu te curentezi ?»"
scris 30 mar 2018

Pony Car Sharing, firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în Cluj-Napoca și în București, va intra pe segmentul B2B (Business to Business) printr-o serie de pachete dedicate angajatorilor și angajaților, intenționând totodată să lanseze serviciul și în alte orașe din țară, dar și din state din Europa de Est, precum Ungaria.

"Asta facem acum, dezvoltăm și partea de B2B, adică vom oferi companiilor posibilitatea să ofere angajaților utilizarea mașinilor, fie plătindu-le integral, fie dând niște reduceri angajaților. Vor fi niște pachete pentru B2B, deoarece acesta este trendul. În loc de flota pe care să o ai în sistem de leasing pentru firmă, poți să folosești genul ăsta de mașini pentru oamenii care se deplasează în oraș", a anunțat la ProfitLive fondatorul Pony Car Sharing, Demis Ghindeanu.

El a anunțat totodată că se gândește să lanseze serviciul și în alte orașe din țară, dar și din state din Europa de Est, precum Ungaria.

Pentru a intra pe break even, Ghindeanu a calculat că mai are nevoie de încă 3 ani.

FOTO Mega-proiectul imobiliar de aproape 1 miliard euro din Voluntari - relansat după 10 ani. Un fost partener de afaceri al lui Dinu Patriciu caută la Cannes investitori pentru \ CITEȘTE ȘI FOTO Mega-proiectul imobiliar de aproape 1 miliard euro din Voluntari - relansat după 10 ani. Un fost partener de afaceri al lui Dinu Patriciu caută la Cannes investitori pentru "noul oraș"

"La încărcare, cu mașini electrice e o mare problemă, deoarece sunt useri...am văzut că duc mașina lângă stație și totuși nu o pun la încărcat, adică o lasă pe locul de parcare, dar nu o pun la încărcat. Am observat că încă e o frică de tehnologia asta de mașini electrice. Toată lumea întreabă «dom'ne, dar când plouă, nu te curentezi ? Când ninge, ce se întâmplă ?»", a relatat Ghindeanu.

Sistemul Pony presupune o aplicație smartphone prin care un șofer poate găsi o mașină a firmei într-un anumit loc din oraș, mașină pe care o deschide cu telefonul mobil și pe care o poate lăsa la destinație, costul călătoriei fiindu-i retras automat de pe card. Cheile și actele mașinii se găsesc în torpedou.

În Cluj-Napoca, sistemul a fost lansat în urmă cu 3 ani, iar recent firma a intrat și în București.

Sistemul car sharing este gândit ca o alternativă la transportul în comun.

Și Banca Comercială Română a lansat oficial eGo, primul serviciul de car sharing 100% electric din București, furnizat de o bancă.

La rândul său, Porsche Finance Group România a lansat serviciul sharetoo, un serviciu de car sharing, destinat zonei corporate, care utilizează automobile ale grupului Volkswagen.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
pony
ride sharing
cluj