Fiecare interacțiune pe WhatsApp reprezintă o potențială oportunitate de a crea conexiuni valoroase și de a extinde rețeaua profesională. Transformarea conversațiilor obișnuite în ocazii de networking poate aduce beneficii pe termen lung, atât în plan personal, cât și profesional. Acest articol explorează strategii și tehnici pentru a valorifica fiecare conversație în scopul extinderii rețelei de contacte.
Retailerul american Amazon a depus o ofertă de ultim moment pentru achiziționarea platformei TikTok.
Un val global de entuziasm pentru crearea de artă AI în stil Ghibli a dus săptămâna trecută la o creștere record a numărului de utilizatori ai chatbotului ChatGPT, dezvoltat de OpenAI, punând presiune pe servere și determinând limitarea temporară a accesului la funcția de generare de imagini, relatează CNBC.
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) informează contribuabilii printr-un anunț pe site-ul său că, în perioada 4 – 7 aprilie 2025, vor avea loc lucrări de mentenanță programate la sistemele sale informatice.
Gigantul chinez din tehnologie și comerț online Alibaba Group se pregătește să lanseze Qwen 3, o versiune îmbunătățită a modelului său AI principal, începând chiar din această lună, potrivit unui articol publicat marți de Bloomberg News, care citează o sursă apropiată situației.
Meta, compania mamă a Facebook, a fost amendată cu o sumă „substanțială” pentru că nu s-a conformat ordinelor autorităților din Turcia de a limita conținutul, a declarat un purtător de cuvânt pentru POLITICO.
După prezentarea oficială, urmată imediat de amânarea lansării programate inițial, Google anunță că noul smartphone Pixel 9a va intra pe piața românească pe 14 aprilie.
TikTok Notes, care trebuia să fie un serviciu de photo sharing care să concureze cu Instagram, va fi închis.
OpenAI, dezvoltatorul ChatGPT, anunță că a depășit pragul de 20 de milioane de utilizatori care plătesc unul dintre abonamentele vândute de companie pentru funcții avansate de inteligență artificială.
Feedbackul rapid este un element crucial în adaptarea și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților. Pe WhatsApp, interacțiunea directă permite colectarea imediată a reacțiilor și sugestiilor, facilitând ajustări rapide care pot spori satisfacția și loialitatea consumatorilor. Articolul de față explică modalitățile de gestionare eficientă a feedbackului pentru a obține performanțe optime.