Grupul DIGI atenționează clienții din România că este în centrul unei campanii de tip phishing, imaginea companiei fiind folosită fraudulos în acțiuni prin care se încearcă furtul datelor.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Sunt trimise e-mail-uri în care se arată că ar fi finalizată o așa-zisă procedura pentru schimbarea eSIM-ului, alături de un link, care ar trebui să îi direcționeze pe clienți către o pagină de pe website-ul companiei.
CITEȘTE ȘI FOTO Revolut lansează și în România servicii neconvenționale "de telefonie", cu internet pentru accesarea aplicației, fără voce și SMS. Cum va funcționaLink-urile transmise în e-mail-urile din această campanie de tip phishing nu direcționează însă spre website-ul companiei, ci către un website fals, prin care sunt furate datele chiar de la introducere.
DIGI avertizează astfel clienții să nu acceseze link-urile din e-mail-uri și să nu introducă datele în website-urile false către care sunt direcționați.