Druid, parteneriat cu IT Assist pentru a da voce chatbotilor

Druid, parteneriat cu IT Assist pentru a da voce chatbotilor
scris 15 oct 2019

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali (chatboți) pentru organizații de tip Enterprise deținută de Liviu Drăgan, anunță semnarea unui parteneriat tehnologic cu IT Assist, companie specializată în proiectare de soluții complexe de infrastructură cloud si dezvoltare de aplicații de business, pentru a aduce asistenții virtuali Druid în difuzoare. Prin acest parteneriat, asistenții virtuali Druid vor fi capabili să preia comenzi vocale în limba romănă sau engleză și să răspundă prin voce în maxim 3 secunde, ducând experiența de interacțiune om-mașină la cu totul alt nivel.

ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI

Druid permite oricărei companii să proiecteze și să antreneze asistenți virtuali inteligenți, care să preia activitățile repetitive și consumatoare de timp de pe umerii angajaților, indiferent de rol sau de industrie.

Destinat creșterii productivității organizațiilor mari, de tip Enterprise, Druid are la bază un motor conversațional alimentat cu cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition). Astfel, chatboții Druid oferă răspunsuri simple și inteligente, folosind o multitudine de canale de comunicare, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Slack, Microsoft Teams, WeChat, Twilio și multe altele.

Tranzacție discretă: Controversatul om de afaceri Frank Timiș intră în afaceri cu software. Cumpără acțiuni la o companie din Baia Mare, având numeroase contracte și cu statul CITEȘTE ȘI Tranzacție discretă: Controversatul om de afaceri Frank Timiș intră în afaceri cu software. Cumpără acțiuni la o companie din Baia Mare, având numeroase contracte și cu statul

IT Assist folosește tehnologii inteligente de recunoaștere, interpretare și redare a mesajului vocal. Astfel, prin integrarea cu solutia IT Assist, un chatbot Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerințelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informațiile dorite, le-a convertit înapoi în voce și a răspuns interlocutorului.

„Deși avem peste 5 miliarde de dispozitive mobile la nivel global, 95% dintre utilizatori nu-și folosesc telefoanele pentru voce ci pentru trimitere de mesaje. Practic, telefonul mobil nu este folosit azi pentru motivul pentru care a fost inventat, și anume comunicarea prin voce. Vocea prin care personalizăm azi chatboții Druid aduce nu doar o experiență superioară, dar și informații rapide oricărui angajat sau client aflat în mișcare, care nu poate purta o conversație de tip text” declară Bogdan Dodu, CEO IT Assist.

În mai puțin de 1 an de la lansare, Druid are deja clienți ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate Regina Maria, Servier sau Farmaciile Dona. Compania a demarat dezvoltarea unui ecosistem de parteneri de implementare și pregătește lansarea operațiunilor în USA.

IT Assist este o companie care își desfășoară activitatea pe 3 linii de business: proiectare și mentenanță de infrastructuri informatice complexe (cloud, locale sau hibride); dezvoltare aplicații de business; și soluții pe bază de Inteligență Artificială. 
 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
it assist
druid