Google va afișa publicitate pe pagina principală a site-ului său mobil și în aplicația pentru smartphone-uri

Google va afișa publicitate pe pagina principală a site-ului său mobil și în aplicația pentru smartphone-uri
scris 15 mai 2019

Google, divizie a grupului Alphabet, va începe să afișeze publicitate pe pagina principală a site-ului său mobil și în aplicația pentru smartphone-uri, mai târziu în acest an, conferind motorului său de căutare o nouă sursă uriașă de venituri, transmite Reuters.

Compania va afișa publicitate și într-o galerie de până la opt imagini în rezultatele căutărilor, posibil mărind și mai mult oferta de publicitate. Reclamele vor fi afișate în paginile Google și aplicații la nivel global, scrie News.ro.

Schimbările survin în contextul în care creșterea lentă a veniturilor a provocat întrebări din partea unor invrstitori ai Alphabet, dacă servicii precum Amazon.com și Instagram, al Facebook, atrag cumpărătorii și implicit advertiserii de la Google.

YouTube Premium și YouTube Music, disponibile oficial în România CITEȘTE ȘI YouTube Premium și YouTube Music, disponibile oficial în România

Directorii Google au declarat luni reporterilor că cele mai recente funcții sunt o reacție la modul în care se comportă utilizatorii, nu la concurență.

Compania vrea să faciliteze utilizatorilor descoperirea și cumpărarea unor produse noi, întrucât aceștia fac cumpărături în timp ce se uită la televizor sau stau în baie, a spus Oliver Heckmann, vicepreședinte pentru inginerie la Travel and Shopping.

Reclamele de pe pagina principală a Google apar în funcția Discover, un news feed în stilul Facebook prin care utilizatorii accesează un set de link-uri către articole, video-uri sau alt tip de conținut.

Google a testat afișarea de reclame în Discover începând din toamna anului trecut, când a anunțat că peste 800 de milioane de oameni utilizează lunar această funcție. Pe aplicația pentru smartphone-uri, reclamele vor apărea pe ecranul principal.

Reclamele din galerie sunt o parte a eforturilor Google de a face rezultatele căutărilor mai vizuale. Reclamele cu imagini ar urma să atragă mai multe click-uri, ceea ce ar putea face ca acestea să apară în mai multe rezultate ale căutărilor.

Google, care a anunțat schimbările la conferința Marketing Live pentru advertiseri, a mai anunțat că va începe să afișeze conținut personalizat pe pagina principală a Google Shopping.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
google
publicitate