Instagram își închide funcția de live shopping

Instagram își închide funcția de live shopping
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 15 feb 2023

Funcția de livestream shopping a Instagram va fi închisă în curând, pentru ca platforma socială să se concentreze mai bine pe vânzare reclamelor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Cumpărăturile prin intermediul transmisiunilor live nu par să aibă același succes în restul lumii precum în Asia, motiv pentru care Instagram va închide această facilitate.

Închiderea acesteia va avea loc pe 16 martie. De atunci, utilizatorii nu vor mai putea adăuga etichete la produsele prezentate în cadrul transmisiunilor live, funcționalitate care există din 2020.

Meta a ajuns să plătească angajați să nu facă nimic CITEȘTE ȘI Meta a ajuns să plătească angajați să nu facă nimic

Instagram a sperat că schimbările aduse de pandemie în vieților oamenilor să creeze nevoia cumpărăturilor prin live stream-uri, însă, revenirea la normal a scăzut brusc potențialul acestei nișe.

Și TikTok a încercat această strategie fără prea mult succes în Statele Unite și Europa, „reușind” chiar să deruleze un test fără să facă măcar o singură vânzare.

Meta, compania care deține Instagram, spune că renunțarea la live shopping nu înseamnă că se retrage de pe zona de cumpărături online. Doar că, în loc de comerț live, compania se va concentra și mai mult pe promovarea prin reclame a business-urilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
instagram
live shopping