Instagram va reduce vizibilitatea clipurilor cu watermark de TikTok

Instagram va reduce vizibilitatea clipurilor cu watermark de TikTok
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 10 feb 2021

Instagram nu mai vrea ca utilizatorii să posteze clipuri cu logo-ul TikTok în cadrul clonei sale de TikTok și va modifica algoritmul pentru a penaliza acest tip de conținut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Platforma socială deținută de Facebook, Instagram, a publicat o nouă serie de recomandări pentru creatorii de conținut, printre care se regăsește o trimitere străvezie la postările pe care aceștia le postează pe Reels, după ce au fost postate, anterior, pe TikTok.

Recomandarea nu menționează direct TikTok, însă spune că postările care sunt acoperite cu un watermark sau un logo vor fi mai puțin recomandate de algoritm în cadrul platformei. Cu alte cuvinte, vor fi mai puțin spre deloc vizibile.

Facebook a suspendat sute de conturi de Instagram care au fost piratate și vândute pentru valoarea username-urilor CITEȘTE ȘI Facebook a suspendat sute de conturi de Instagram care au fost piratate și vândute pentru valoarea username-urilor

Menționarea watermark-urilor este o trimitere clară la TikTok, deoarece, încă din momentul lansării, Reels a fost inundată de postări preluate de pe TikTok, cu tot cu watermark-ul platformei chineze. Reels este clona de TikTok lansată anul trecut de Instagram.

La început, orice conținut a fost un conținut bun pentru Reels, care avea nevoie să crească rapid. Acum, la mai bine de jumătate de an de când a fost lansat, serviciul din cadrul Instagram își poate permite să pună condiții și să le ceară utilizatorilor să vină cu conținut original.

Modificarea algoritmului Instagram va forța creatorii de conținut care vor să fie prezenți atât pe TikTok, cât și pe Reels, să muncească mai mult și să filmeze separat pentru cele două platforme.

Pe lângă mențiunile privind watermark-urile și logo-urile, Instagram le recomandă creatorilor de conținut pentru Reels să posteze clipuri verticale și să folosească melodiile din librăria disponibilă în cadrul platformei, nu muzică nelicențiată.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
reels
video
watermark
tiktok