Conform Similarweb, pe 17 octombrie, cele două aplicații Meta AI de iPhone și Android numărau 2,7 milioane de utilizatori.
Cifra reprezintă o creștere semnificativă de la cei 775.000 de utilizatori din urmă cu doar patru săptămâni.

Și numărul de descărcări a crescut la 300.000 pe zi, de la 200.000 pe zi în urmă cu mai puțin de o lună.
În urmă cu un an, aplicațiile AI-ului dezvoltat de producătorul Facebook și Instagram aveau, în medie, doar 4.000 de descărcări pe zi.
Nu este foarte clar ce anume a determinat această creștere, având în vedere că Meta nu a lansat vreun update important în ultima vreme și că AI-ul companiei nu este la același nivel cu concurența.
Cel mai probabil, compania a folosit reclame pe propriile rețele de socializare, ce numără miliarde de utilizatori, pentru a promova aceste aplicații.
O altă explicație ar sta în recenta lansare a Vibes - un newsfeed care afișează clipuri video generate cu ajutorul AI-ului, la fel ca mult mai cunoscuta aplicație Sora a OpenAI. Nu există însă cifre în acest sens.
La nivel global, Meta AI se bucură de o creștere cu 15% a numărului de utilizatori la nivel de zi, în vreme ce principalii concurenți par a fi pe un trend descendent - ChatGPT, Grok și Perplexity pierzând câteva procente.