Threads, noua platformă socială dezvoltată de Meta, se bucură de o popularitate peste așteptările tuturor, iar compania deja a făcut pași în direcția implementării reclamelor.
Reprezentanții Meta au avut deja mai multe întâlniri cu agenții de publicitate și diverse branduri, cărora le-a prezentat modul în care vrea să abordeze publicitatea pe Threads.
Conform Ad Age, care a văzut prezentarea, Meta promite brandurilor mai mult control și spune că la Threads va aplica aceleași reguli de folosire ca Instagram, pentru ca reclamele să apară doar lângă postări de calitate.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Meta nu se sfiește să le transmită companiilor de publicitate că Threads va fi o alternativă superioară la Twitter, acolo unde abordarea lui Elon Musk a dus la scăderea numărului de reclame afișate.
„Dacă Threads va implementa rapid unele dintre funcționalitățile pe care utilizatorii le apreciază la Twitter, atunci va ucide Twitter” spune, sub protecția anonimatului, șeful uneia dintre agențiile de publicitate care a fost prezentă la întâlnirea cu reprezentanții Meta.
Threads este o clonă de Twitter, fapt recunoscut subtil inclusiv de Mark Zuckerberg. Asta nu a împiedicat noua platformă socială să crească extrem de rapid.
La ultimul anunț, făcut vineri după-miază de șeful Meta, Threads trecea deja de 70 de milioane de utilizatori. Nemulțumirea față de Twitter și simplitatea înregistrării cu Instagram par să fie Ingredientele cheie pentru succesul care se reconfigurează a fi Threads.
Simțind amenințarea, Elon Musk și-a pus deja la treabă avocații, care l-au amenințat cu proces pe Mark Zuckerberg pentru recrutarea foștilor angajați Twitter și furtul de secrete comerciale. Meta a respins deja acuzațiile.