Cea mai nouă rețea socială Meta, Threads, ar putea începe să afișeze reclame mult mai devreme decât au lăsat până acum să se înțeleagă șefii companiei.
Threads va afișa reclame începând din luna ianuarie, conform unor surse din cadrul Meta, citate de The Information.
Informația pare să contrazică spusele lui Mark Zuckerberg, care a declarat în luna august că generarea veniturilor este pentru Threads un efort care se va întinde pe mai mulți ani.
CITEȘTE ȘI Meta reduce abonamentele la Facebook și Instagram din UE cu 40%, pentru a satisface cerințele de reglementare regionaleConform acelorași surse, Meta plănuiește o integrare treptată a reclamelor, ceea ce înseamnă că la început va fi afișat un număr mai mic de reclame, acestea urmând să crească în timp, așa cum a fost cazul pe Facebook și Instagram.
Threads a crescut rapid, având deja peste 275 de milioane de utilizatori, cu peste un milion de utilizatori noi în fiecare zi. Asta face ca rețeaua celor de la Meta să fie cea mai importantă alternativă la X.
De altfel, Threads este primul produs Meta, după Facebook, care „prinde rădăcini” (Instagram și WhatsApp au fost cumpărate), în condițiile în care niciunul dintre produsele noi încercate de companie în ultimii ani nu a rezistat.