Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery si alți mari producători de conținut digital

Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain, Discovery si alți mari producători de conținut digital
scris 11 mai 2018

Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care își desfășoară activitatea în zona producerii de conținut sunt uriașe.

Este și motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest și-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanți din toate zonele acestei industrii.

Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery și mulți alți producători de conținut dar si provideri de soluții tehnice de monetizare si distribuție a conținutului vor veni la București, pe 14 și 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.

Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conținut, iar de la Facebook sunt așteptate răspunsuri despre modul în care rețeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.

Sesiunea îi cuprinde și pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluții ce la un moment dat păreau idei nebunesti.

Într-un mediu dominat de giganții globali, playerii din zona de conținut sunt forțați să inoveze constant ca si să rămână în joc.

Iată, pe scurt – pe larg, aici - , categoriile, speakerii și companiile care vor discuta despre conținut digital la iCEE.fest 2018:

  1. Viziunea giganților globali
  • Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de țări
  • Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google - lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing
  1. Conținut original pentru social media
  1. Branded content
  1. Producători de informații globali și regionali
  • Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky - responsabil pentru dezvoltarea și implementarea tuturor activităților de marketing
  • Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN - conduce o echipă de specialiști în zona de digital
  • Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo - responsabil pe zona de transformare digitală și inovare
  1. Tehnologii de advertising pentru publisheri
  • Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranță a brandurilor cu publicul țintă
  • Toms Panders, Co-fondator @ Setupad - expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce privește zona de business în media

iCEE.fest - unul dintre cele mai importante festivaluri de online și digital din regiune - se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.

Bilete disponibile și informații complete despre speakerii și companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiți pe site-ul oficial.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
netflix
google
the new york times