Numărul abonaților Orange România a crescut

Numărul abonaților Orange România a crescut
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 oct 2021

Grupul Orange anunță că în intervalul iulie - septembrie a realizat o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeași perioadă a anului anterior. S-a înregistrat, totodată, o creștere a veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienți comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

La 30 septembrie 2021, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.798.000 de clienți, în creștere cu 1,7% comparativ cu finalul T3 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienți, în creștere cu 18,3% față de aceeași perioadă din 2020.

Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea online

T3 2021 a fost marcat de finalizarea tranzacției prin care Orange România a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications. 

Pe parcursul trimestrului trei a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane și rurale fiind de 98,29% din populație. De-a lungul primelor 9 luni din 2021, Orange s-a extins cu rețeaua 4G în 243 localități și cu cea 4G+ în 1271 de localități. Rețeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 și clienților din Craiova, fiind prezentă astăzi în orașe precum Brașov, București (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, dar și în localități din județul Ilfov, stațiuni montane și estivale. În plus, succesul rețelei Orange 5G s-a reflectat și în achiziția de telefoane, 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange fiind compatibile cu tehnologia 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin rețeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în Q3 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pe segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021 s-a înregistrat o evoluție pozitivă față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea veniturilor din IT&C a fost determinata de continuarea proiectelor de transformare digitala a companiilor și a administrațiilor publice. Astfel, soluțiile de securitate cibernetică au cunoscut o creștere de 53%, iar cele de cloud si colocare de echipamente de 29%.

Cele mai mari amenințări informatice pentru companii CITEȘTE ȘI Cele mai mari amenințări informatice pentru companii

În trimestrul 3 din 2021, Orange Money a înregistrat o creștere de 19% a bazei de clienți comparativ cu T3 2020, aceasta ajungând la 292.000 de clienți la 30 septembrie 2021. Totodată, în T3 2021 a crescut cu 24% numărul de carduri de debit față de T3 2020, generând și o creștere cu 25% a tranzacțiilor cu cardul de debit.

Parte a grupului francez Orange, operatorul român a consemnat în 2020 o cifră de afaceri de 1,076 miliarde de euro, în scădere cu 3,2% față de anul precedent, când veniturile companiei au însumat 1,112 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
cifra de afaceri